دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی قیمت خودرو تا پایان ماه صفر / کدام خودروها ارزان می‌شوند؟

24 خرداد 1401
 پیش‌بینی قیمت خودرو تا پایان ماه صفر / کدام خودروها ارزان می‌شوند؟

به گزارش بانک اول قیمت خودرو در ایران به فاکتورهایی چون قیمت ارز، تامین قطعات، روابط بین‌الملل و تیراژ تولید وابسته است. برخی می‌گویند انتخابات آمریکا نیز می‌تواند اثر مستقیمی بر قیمت دلار داشته باشد. با توجه به وابستگی قیمت خودرو به دلار، آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر قیمت خودرو در بازار ایران هم اثر می‌گذارد؟

در همین راستا، یک کارشناس بازار خودرو درباره وضعیت بازار خودرو در هفته آینده به تجارت‌نیوز گفت: با ثبات قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی دیگر جهش چندانی نخواهد داشت اما حباب قیمت خودروهای بالای یک میلیارد تخلیه خواهد شد و قیمت خودروهای خارجی ظرف یک هفته آینده کاهش می‌یابد.

امیرحسین کاکایی افزود: ممکن است روند رشد قیمت خودروهای داخلی کُند شود. البته نزدیک شدن به انتخابات آمریکا نیز بر ثبات قیمت دلار و قیمت خودرو اثرگذار است. قیمت خودرو در این مدت به شدت افزایش یافته بود؛ اما حالا معتقدیم که حباب خودرو می‌ترکد.

او با اشاره به قیمت انواع خودروهای خارجی اظهار کرد: قیمت خودروهایی همچون تالیسمان، سانتافه، مزدا 3 و … ارزان خواهد شد؛ چرا که تقاضا برای خرید این نوع خودروها محدود شده است و مردم توان خرید این نوع خودروها را ندارد؛ این در حالی است که همچنان تقاضای سرمایه‌گذاری برای خرید خودروهای داخلی وجود دارد./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از ۵ سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد.
سازمان حمایت اعلام کرد: براساس تبصره ۲ ماده ۴ «عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده از خودروی مسترد شده را پیش از رفع عیب ندارد خودروی مزبور پس از رفع عیب و نقص قبلی و با اعلام صریح عیوب مزبور در اسناد واگذاری مجاز می باشد.»
هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.
پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها