دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

غذاهایی که اضطراب شما را تا سرحد مرگ بالا می برند

24 خرداد 1401
غذاهایی که اضطراب شما را تا سرحد مرگ بالا می برند

به گزارش بانک اول اضطراب یکی از اعضای جدایی ناپذیر زندگی ما شده است. باید آن را بپذیریم ولی به یاد داشته باشید زمانی که کارهای روزانه شما را بهم بریزد وارد مرحله هشدار شده اید. هرآنچه که شما می خورید می توانداضطراب شما دوچندان کنید. مراقب تغذیه خود باشید.

برخی از غذاها می توانند با تولید خوشه قند خون به اضطراب کمک کرده و حتی موجب ایجاد این حس شوند. وقتی چیزی با قند زیاد می خورید باعث جهش قند خون می شود و سپس سریعتر از آنچه تصور کنید پروتئیین،کربوهیدرات و چربی را کاهش داده و موجب حس اضطراب در شما می شود.

کیک هاف کلوچه ها، آب نبات ها، نوشابه و سایر غذاهای شیرین می توانند منجر به بروز چنین احساساتی در شما شوند.

علاوه بر مواد غذایی قندی و شیرین بسیاری از غذاهای راحتی که بسیاری از افراد در اوقات استرس زا مصرف می کنند در واقع می توانند باعث تحریک احساس اضطراب  و حمله های اضطرابی شوند.

غذاهای بسیار فرآوری شده مانند نان، کیک، گوشت های فرآوری شده، پنیر و غذاهای آماده با افزایش التهاب در بدن اضطراب را تشدید می کنند.

هشدار پزشکی درباره این 6 دسته غذایی را جدی بگیرید تا بتوانید اضطراب خود را کنترل کنید.

کیک، کلوچه، آب نبات

نوشیدنی های شیرین و گازدار

گوشت های فرآوری شده، پنیر و وعده های غذای آماده

قهوه، چای و نوشیدنی های انرژی زا

الکل

اسموتی های میوه و سیزجات بدون پروتئین

اخبار مرتبط
افتالموپاتی مرتبط با اختلالات تیروئید وضعیتی است که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود. اربیت ها از دیواره‌های استخوانی تشکیل شده‌اند که قادر به تغییر شکل نیستند. با افزایش محتویات اربیت، همه چیز در آن (از جمله کره چشم) به جلو حرکت می‌کند. تیروئید چشمی می‌تواند در برخی از اشکال پرکاری تیروئید (بیماری Basedow)، در برخی از اشکال کم کاری تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو) و حتی در غیاب مشکلات تیروئید رخ دهد.
بر اساس یک مطالعه، حتی اگر ژنتیک شما را در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دهد، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی با آن مبارزه کنید.
نوروبیون نباید در بیماران حساس به هیچ یک از مواد فعال یا مواد کمکی این محصول استفاده شود. پس در این حال همیشه با پزشک یا داروساز خود که در مورد وضعیت بیماران اطلاعات بهتری دارد مشورت کنید.
قلبی که در شرایط عالی قرار دارد، برای یک زندگی طولانی و سالم اندامی حیاتی محسوب می‌شود. با‌این‌وجود، برای داشتن قلبی سالم چه کارهایی باید انجام بدهیم؟ در ادامه به هفت نکته خواهیم پرداخت:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها