پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

نحوه حذف سفارش فروش سهام عدالت / واریز پول سهام عدالت 4 روز بعد از فروش

24 خرداد 1401
نحوه حذف سفارش فروش سهام عدالت / واریز پول سهام عدالت 4 روز بعد از فروش

به گزارش بانک اول حسنلو مدیر فنی سهام عدالت امروز در مورد امکان جدید حذف سفارش فروش سهام عدالت،‌گفت: با توجه به اینکه سهام عدالت مرکب از 36 شرکت بورسی است، در صورتی که سهامدار بخواهد می‌تواند بخشی از فروش سهام را از پنل فروش خود حذف کند.

وی گفت: معمولا کارگزاری‌ها برای سهامداران عدالت یک پنل اختصاصی قرار می‌دهند که امکان مشاهده سهام و قیمت آن فراهم می‌شود و در صورتی که سهامدار عدالت از فروش سهام خود منصرف شود، می‌تواند درخواست فروش را حذف کند، به شرط اینکه سهام به فروش نرفته باشد.

حسنلو این را هم گفت: درخواست فروش سهام عدالت از لحظه ثبت درخواست تا زمانی که بخواهد جواب نهایی بگیرد، حداکثر سه روز کاری طول می‌کشد که معمولاً دو روز کاری زمان می‌برد، اما برای همه سفارشات یا بخشی از سفارشات فروش که در مرحله بررسی قرار دارد و هنوز سفارش باز است، سهامدار می‌تواند از طریق پنل اختصاصی خود آن را لغو کند.

مدیر فنی سهام عدالت در مورد اینکه اگر سهامدار عدالت مشکلی پیدا کرد، چگونه با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تماس بگیرد، گفت: شماره تلفن 1569 برای همه مشتریان سهام عدالت و سایر سهامداران معمولی در نظر گرفته شده همچنین می‌توانند با کارگزاری خود تماس بگیرند و مشکل خود را رفع کنند.

وی همچنین در مورد اینکه بهای سهام عدالت فروخته شده چه زمانی واریز می‌شود گفت:‌ثبت سفارش فروش سهام عدالت مهر ماه در مرحله اجرا قرار دارد و به محض فروش سهام به شرط اینکه پول آن دریافت شده باشد به حساب مشتری واریز می‌شود، البته سفارش‌های سهام عدالت تجمیع شده و به صورت تجمیعی به کارگزار اعلام می‌شود و کارگزار این سهام را در صف فروش قرار می‌دهد و هر وقت سهام به فروش رسید حداکثر ظرف 4 روز کاری با مشتری سهام عدالت تسویه می‌شود.

 بسیاری از کارشناسان سفارش می‌کنند با توجه به ارزنده بودن ترکیب سهام عدالت سهامداران عدالت حتی‌الامکان نسبت به نگهداری این سهام تلاش کنند و به جای فروش سهام از منافع و سود حاصل از آن استفاده کنند./فارس

اخبار مرتبط
درباره آخرین وضعیت و تصمیمات اختصاص سهام عالت به جاماندگان و همچنین پرتفوی در نظر گرفته شده سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: طبق قوانین بودجه سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ قرار بود بخشی واگذاری سهام عدالت در قالب یک بسته پرتفویی انجام شود که شرط آن مصوبه هیات دولت برای واگذاری شرکت‌های بورسی بود که در لیست واگذاری قرار دارند.
سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده‌اند و در میزان سود دریافتی خود مغایرت مشاهده می‌کنند، می‌توانند از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند. باید در نظر داشته باشند که واریز سود سهام عدالت به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام از سوی سهامداران انجام می‌شود. ضمنا مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است. و در نهایت اینکه برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ سایتی مراجعه نکنید و مراقب کلاهبرداری‌ها باشید.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهرزاد پورباقر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام، تو کارگزاری بانک ملی سهامم رو فروش گذاشتم الان میزنه خطا ناموق در حال ارسال مجدد الان چندماهه همینجورییه حذفم نمیتونم بکنم، کسی راه حلی داره بگه لطفا

علی زند
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام بنده تمام سهم خودم راکه برای فروش گذاشته بودم لغو کردم ولی تعدادی ازسهامم فروشش لغو نشده وگزینه ایی هم برای لغومجدد نیست چکارباید بکنم درسداد فروختم

بهزاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وقتی ارزشش شد اندازه پشگل گوسفند پولشو میدن

علمدار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کارگزاری آگاه پنل مرا حذف وبه جای آن پنل آموزش گذاشته است،چرا؟

حمید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

۲ماهه فروختم والا خبری از پول نیست ۲۰۰هزار پول ریختن دیگه چیزی ندیدیم شما میگی ۴ روز🤔🤔

آریا رحمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آقای محترم شما سهام خودتم ۴روز بعد پولش واریز نمیشه ما که مردم عادی هستیم ۳ماهه منتظریم

A.a M
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من ۱۹ برج۶ سفارش فروش دادم ازکارگزاری مفید ولی تاکنون هیچ خبری نیست و زده ارسال شده.

مصطفی اختیاری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هنوزپول فروش 30درصد سهام عدالت کامل دریافت نکردیم مدت 4ماه دومیلیون دریافت کردیم ان هم قطره چکانی کارگزاری سعدی.کسی جواب نگو نیست .شکم سیر ازشکم گرسنه خبر نداره فقط حروف وعده دروغ

علی پورعلی آرباطان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشین ماله من ۳ماهه فروخته شده ولی واریز نمیکنن

احسان قدمیاری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من 15 مهر ماه سهام 5 شرکت رو از کارگذاری تحلیل گر امید فروختم و چند بار هم زنگ زدم بعدش که بببینم به مشکل خورده یا نه که هر بار گفتن تو لیست فروش ثبت شده و مشکلی نداره ولی هنوز یک ریال هم واریز نشده بعد تو این پست می نویسن که بعد 4 روز کاری واریز میشه خنده داره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها