یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت نام مرحله هشتم فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز

24 خرداد 1401
ثبت نام مرحله هشتم فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز

به گزارش بانک اول،گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه چهار محصول از امروز اجرا می‌کند.

در این طرح که از پنج‌شنبه ۲۹ آبان به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود، چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU۵، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار دارد، مراجعه کنند. سند خودرو‌ها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

جهت ورود به صفحه ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید

در این طرح، مشتری این اختیار را دارد تا هم‌زمان با واریز وجه، نسبت به تعیین سطح کارت طلایی خدمات محصول اقدام کند.

اخبار مرتبط
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.
ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چی هس

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها