پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

اگر پوست شفافی می خواهید صورت خود را با آب نمک بشویید

24 خرداد 1401
اگر پوست شفافی می خواهید صورت خود را با آب نمک بشویید

به گزارش باننک اول احتمالا تا به امروز تبلیغات بسیار زیادی از انواع مواد شوینده، نرم کننده ها، کرم ها و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی را دیده اید که ادعا می کنند پوست شفافی به شما می دهند اما در بسیاری از اوقات مواد طبیعی بهترین نتیجه را به شما می دهند.

آب نمک یکی از مواد طبیعی می باشد که می تواند برای پوست شما معجزه کرده و شفافیت زیادی به پوستتان هدیه کند.

برای این کار لازم است مقداری آب را با میزان کمی نمک مخلوط کرده و با آن صورت خود را بشویید تا پوست بسیار شفاف تری را به دست بیاورید. ما در ادامه قصد داریم مزایای این کار را به شما بگوییم.

  1. منافذ پوست را از عمق پاکسازی می‌کند 
  2. جوش‌های سرسیاه و سرسفید را از بین می‌برد
  3. آکنه و جوش را از بین می‌برد
  4. چربی و آلودگی صورت را پاک می‌کند
  5. به شما پوستی درخشان و سالم هدیه می‌دهد

 

 

اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.
غذاهای خاصی وجود دارند که مصرف آنها ممکن است برای مغز و عملکردهای آن ضرر داشته باشد؛ به خصوص اگر آنها را مرتب مصرف کنید. اگر به فکر سلامت مغز و عملکرد شناختی خود هستید، از مصرف این خوراکی‌ها اجتناب کنید:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها