ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

سایت مسکن ملی برای اصلاح اطلاعات ثبت‌نام شدگان باز می‌شود

24 خرداد 1401
 سایت مسکن ملی برای اصلاح اطلاعات ثبت‌نام شدگان باز می‌شود

به گزارش بانک اول خلیل محبت‌خواه درباره انصراف دهندگان مسکن ملی در استان تهران اظهار داشت: 73 هزار و 377 نفر در شهرهای کمتر و بیشتر از 100 هزار نفر تهران در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد 59 هزار و 622 نفر متقاضی مسکن ملی در شهرهای پرند، پردیس و ایوانکی بودند.

وی ادامه داد: از این افراد 3 هزار و 344 تفر در استان تهران و 8 هزار و 729 نفر در شهرهای جدید حائز شرایط بودند و تایید نهایی شدند. که به ترتیب 2 هزار و 879 نفر در استان تهران و 8 هزار و 370 نفر در شهرهای جدید به مرحله افتتاح حساب رسیدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از مجموع افرادی که به مرحله رسیدند 600 نفر افتتاح حساب نداشتند که این معنای انصراف است.

محبت‌خواه از بازگشایی سایت مسکن ملی برای ثبت نام مجدد خبر داد و گفت: فردا ساعت 10 صبح سامانه برای ثبت نام مجدد در سراسر کشور باز می شود. ثبت نام در 19 استان و 183 شهر انجام می‌شود که یکی از آنها استان تهران است.

وی با اشاره به ظرفیت جدید استان تهران برای ثبت نام اظهار داشت: در نصیر شهر ربط کریم برای 800 واحد ظرفیت جدید ایجاد کردیم که افراد از فردا صبح به مدت یک هفته می‌توانند نسبت به ثبت نام برای این واحدها اقدام کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: همچنین از فردا به مدت یک هفته این امکان اصلاح در اطلاعات برای افرادی که در دوره های قبلی ثبت نام کردند وجود دارد و متقاضیانی که شهر خود را اشتباه انتخاب کرده بودند می‌توانند نسبت به اصلاح آن اقدام کنند./ایلنا

اخبار مرتبط
اوراق سلف مسکن که بهمن ماه سال گذشته باشگاه خبرنگاران جوان برای پیگیری بیشتر از آخرین روند آن به سراغ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مجید عشقی رفت و او پاسخ داد: اوراق سلف مسکن در هیات مدیره سازمان است و هنوز نهایی نشده؛ یک پیچیدگی‌هایی در خصوص اجرای آن وجود دارد که فعلا دست نگه داشتیم تا بررسی مجدد شود و بعید می‌دانم به پایان سال برسد.
نوروزی با بیان اینکه مشاوران مسکن در صورت تخلف از میزان سقف اجاره‌بها جریمه می‌شوند گفت: طبق قانون ساماندهی رسیدگی به تخلفات و نظارت دقیق بر روند فعالیت های مشاوران املاک از مهم ترین مصوبات این قانون است.
نائب‌رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در ماهی که گذشت ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بوده است.
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی در شهر‌های مختلف حدود یک میلیارد تومان است گفت: برای این اراضی تا به امروز ۷۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی تامین کرده ایم که این قطعات در برخی از شهر‌ها به دو یا سه خانواده تعلق می‌گیرد تا از طریق آن بتوانند به صورت مشارکتی اقدام به ساخت و ساز کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها