پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

تاریخ و زمان احتمالی قرعه کشی و اعلام نتایج فروش فوق العاده ایران خودرو - مرحله هفدهم

24 خرداد 1401
 تاریخ و زمان احتمالی قرعه کشی و اعلام نتایج فروش فوق العاده ایران خودرو - مرحله هفدهم

به گزارش بانک اول، فروش فوق العاده ایران خودرو به مرحله هفدهم رسید. در این مرحله سه محصول شامل  پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

مهلت ثبت نام در این مرحله از فروش فوق العاده از سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ تا پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰است.

بر همین اساس طبق دوره‌های قبلی، تاریخ و زمان قرعه کشی به احتمال زیاد صبح شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود و نتایج  عصر همان روز (شنبه) بر روی سایت ایران خودرو اعلام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها