دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

چهار دسته که زدن ماسک برایشان ممنوع است؟

24 خرداد 1401
چهار دسته که زدن ماسک برایشان ممنوع است؟

به گزارش بانک اول با توجه به اینکه از ماه‌ها پیش ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و به یک اپیدمی فراگیر تبدیل شده است، یکی از راه‌های مهم پیش گیری از شیوع آن استفاده از ماسک است.

 

گرچه پزشکان تأکید می‌کنند که افراد حتما باید در محیط‌های بسته و شلوغ از ماسک استفده کنند، اما با این وجود زدن ماسک برای برخی افراد آسیب زاست.

مگی بدران یکی از اعضای انجمن آلرژی و ایمونولوژی مصر می‌گوید برخی گروه‌ها هستند که نباید از ماسک استفاده کنند.

 

 این گروه‌ها به شرح زیر هستند:

- کودکان زیر دو سال که در تنفس مشکل دارند

- افراد با نیازهای ویژه که به تنهایی قادر به زدن ماسک نیستند

- افراد مبتلا به بیماری قلبی و بیماری مزمن تنفسی

- بیماران مبتلا به آلزایمر

اخبار مرتبط
افتالموپاتی مرتبط با اختلالات تیروئید وضعیتی است که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود. اربیت ها از دیواره‌های استخوانی تشکیل شده‌اند که قادر به تغییر شکل نیستند. با افزایش محتویات اربیت، همه چیز در آن (از جمله کره چشم) به جلو حرکت می‌کند. تیروئید چشمی می‌تواند در برخی از اشکال پرکاری تیروئید (بیماری Basedow)، در برخی از اشکال کم کاری تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو) و حتی در غیاب مشکلات تیروئید رخ دهد.
بر اساس یک مطالعه، حتی اگر ژنتیک شما را در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دهد، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی با آن مبارزه کنید.
نوروبیون نباید در بیماران حساس به هیچ یک از مواد فعال یا مواد کمکی این محصول استفاده شود. پس در این حال همیشه با پزشک یا داروساز خود که در مورد وضعیت بیماران اطلاعات بهتری دارد مشورت کنید.
قلبی که در شرایط عالی قرار دارد، برای یک زندگی طولانی و سالم اندامی حیاتی محسوب می‌شود. با‌این‌وجود، برای داشتن قلبی سالم چه کارهایی باید انجام بدهیم؟ در ادامه به هفت نکته خواهیم پرداخت:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها