یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه کشی طرح پیش فروش هفت محصول گروه سایپا انجام شد + لیست برندگان

24 خرداد 1401
قرعه کشی طرح پیش فروش هفت محصول گروه سایپا  انجام شد + لیست برندگان

به گزارش بانک اول چهارمین قرعه کشی طرح پیش فروش هفت محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل شاهین، کوییک. اس، ساینا. اس، ساینا دنده ای، کوییک دنده ای، کوییک دورنگ. آر و وانت سایپا ۱۵۱ با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح پیش فروش سایپا ۷۹ هزار و ۹۴۸ نفر شرکت کردند که ۷۸ هزار و ۲۲۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش ۶۷ هزارو ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودرو‌ها بر اساس قرعه کشی باشد ۱۳۵ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح ۹ هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود، علاوه بر این ۹ هزارو ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای، ۱۵ هزار دستگاه ساینا دنده‌ای، ۹ هزار دستگاه کوییک. اس، ۱۰ هزار دستگاه ساینا. اس، ۱۰ هزار دستگاه کوییک دو رنگ. آر و ۵ هزار دستگاه وانت سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود.

 

لیست برندگان قرعه کشی پیش فروش یکساله محصولات سایپا و پارس خودرو طرح اعیاد سعید قربان و غدیر خم 

 

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح پیش فروش، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها