پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

سامانه واکسیناسیون برای متولدین ١٣۴٧ تا ١٣۵٠ باز شده است ؟

24 خرداد 1401
سامانه واکسیناسیون برای متولدین ١٣۴٧ تا ١٣۵٠ باز شده است ؟

به گزارش بانک اول در حالی که روز جمعه، سعید نمکی ٢٢ مرداد در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد که «سن ثبت‌نام واکسیناسیون گروه‌های هدف ۳ سال کاهش یابد» اما با گذشت شش روز از دستور سعید نمکی، هنوز سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای این گروه‌های سنی جدید بازگشایی نشده و همچنان متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن امکان ثبت‌‌نام دارند.

اعلام وزیر بهداشت و عدم بازگشایی سامانه مذکور، سرگردانی تعداد زیادی از مشمولان را به دنبال داشته است

آمار تفکیکی واکسیناسیون کرونا در ایران

آمار تفکیکی واکسن مصرفی کرونا در کشور نیز تا ۲۶ مرداد اعلام شد.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، آمار تفکیکی واکسن مصرفی کرونا در کشور از ابتدای برنامه ملی واکسیناسیون علیه کووید -۱۹ تا ۲۶ مرداد را اعلام کرد

سینوفارم نوبت اول: ۱۰۵۸۶۵۲۹

سینوفارم نوبت دوم: ۳۲۴۸۷۰۷

آسترازنکا نوبت اول: ۳۰۷۹۴۲۴

آسترازنکا نوبت دوم: ۸۶۱۴۸۰

برکت نوبت اول: ۱۵۹۶۲۸۷

 

 

برکت نوبت دوم: ۱۸۸۹۰۱

اسپوتنیک نوبت اول: ۴۴۴۹۳۵

اسپوتنیک نوبت دوم: ۳۶۱۳۹۵

بهارات نوبت اول: ۵۹۳۸۹

بهارات نوبت دوم: ۵۴۲۱۸

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۵ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۵۶۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و چهار میلیون و ۷۱۴ هزار و ۷۰۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۰ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۶۵ دُز رسید.

با تزریق واکسن کرونا به بیش از ۶۴۵ هزار نفر در شبانه‌روز گذشته، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور از ۲۰ میلیون دُز فراتر رفت.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲۵ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۹۹ هزار و ۱۰۸ نفر رسید

 ایسنا

 

 

 

اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.
غذاهای خاصی وجود دارند که مصرف آنها ممکن است برای مغز و عملکردهای آن ضرر داشته باشد؛ به خصوص اگر آنها را مرتب مصرف کنید. اگر به فکر سلامت مغز و عملکرد شناختی خود هستید، از مصرف این خوراکی‌ها اجتناب کنید:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها