ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح فروش فوری نقدی و اعتباری بهمن موتور ویژه شهریور ماه اعلام شد

24 خرداد 1401
طرح فروش فوری نقدی و اعتباری بهمن موتور ویژه شهریور ماه اعلام شد

به گزارش بانک اول این گروه خودروسازی با هدف افزایش عرضه خودرو به متقاضیان از ساعت ۹ صبح فردا و به مدت ده روز فروش فوری دو محصول خود شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین و کاپرا ۲ را آغاز می‌کند.

 

گفتنی است وانت کارا به صورت پیش فروش، نقدی و اعتباری و کاپرا ۲ نیز به صورت نقدی و اعتباری به فروش می‌رسد که تا شنبه ساعت ۱۶ بیست و هفتم شهریور ماه یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اقدام کنند.

در فروش اعتباری، هر دو خودرو وانت کارا و کاپرا ۲ دارای یک سال بیمه بدنه می‌باشند.

 

هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط‌های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد. 

 

در طرح مذکور، وانت کارا مورد نظر به سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده ) و سیستم رادیو پخش USBمجهز است. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می‌آید.

قابل ‌ذکر است متقاضیان خودرو می‌توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام نمایند.

اخبار مرتبط
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.
رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا خبر داد: مالکان وسایل نقلیه ای که مخدوشی پلاکشان مربوط به سال 1393 باشد، می‌توانند تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری با حضور در مراکز تعویض پلاک به صورت رایگان نسبت به تعویض پلاک وسیله خود اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها