شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

کورس افزایش قیمت خودرو در بازار پرتیراژها + جدول

24 خرداد 1401
 کورس افزایش قیمت خودرو در بازار پرتیراژها + جدول

به گزارش بانک اول به گفته فعالان بازار استارت رشد قیمت خودرو از هفته قبل زده شد. این روند طی روزهای گذشته بشتر در بازار پرتیراژهای ایران خودرو دیده می شد و سایپایی ها یا رشد اندک قیمت داشتند و یا با ثبات قیمت در بازار عرضه می شدند. روندی که امروز شکسته شد و سایپایی ها در رشد قیمت از ایران خودرویی ها پیشی گرفتند. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای نرخ دلار یکی از عوامل اثرگذار بر رشد قیمت در بازار خودرو محسوب می شود، اما آنچه این روزها بر بازار خودرو اثرگذاشته است به عرضه اندک و قطره چکانی خودرو در بازار باز می گردد. عرضه محدود خودرو در بازار موجب شده تا به گفته فعالان این بازار با وجود تقاضای اندک شاهد رشد قیمت خودرو در بازار باشیم، چرا که دارندگان خودروهای صفر نیز در شرایط کنونی تمایلی به عرضه خودرو ندارند که این امر نیز بر قیمت در بازار اثر گذار بوده است.

 

با توجه به ارزیابی های صورت گرفته امروز «شاهین» با افزایش 8 میلیونی قیمت در بازار عرضه شد و عنوان بیشترین رشد قیمت را از آن خود کرد و خانواده «کوییک» هم با رشد 2میلیون تومانی کمترین رشد قیمت در بازار خودرو داشته است.  

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» امروز با رشد 8 میلیونی تومانی در بازار به 337 میلیون تومان رسید.

  «تیبا صندوقدار»  هم امروز رشد 4 میلیونی قیمت داشت و در بازار 160 میلیون تومان قیمت گذاری شد،  «تیبا 2 معمولی» هم رشد 3 میلیون تومان را تجربه کرد و قیمت آن به 171 میلیون تومان رسید. «ساینا» هم در بازار امروز رشد 3 میلیون تومانی را تجربه کرد و در بازار  170 میلیون تومان قیمت خورد.

اما با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «کوییکR»  هم امروز رشد 2 میلیون تومانی در بازار داشت و 180 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم امروز رشد 2میلیونی را ثبت کرد و با قیمت 175 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

سایپا 16

اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها