یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات فروش فوق‌العاده دی1400محصولات ایران خودرو

24 خرداد 1401
جزئیات فروش فوق‌العاده دی1400محصولات ایران خودرو

به گزارش بانک اول  در این طرح، چهار محصول رانا پلاس سقف شیشه ای، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.
مشتریان برای ثبت نام نهایی، روز شنبه چهارم دی ماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. مراسم قرعه کشی از طریق وب سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.
متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. هم چنین شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ درنظر گرفته شده است.

Screenshot 2021-12-20 150044

اخبار مرتبط
در شرایطی که شماره‌گذاری خودرو ایکس۵۵ پرو مدیران‌خودرو به‌دلیل ایرادهای فنی به دستور سازمان استاندارد متوقف شده است، اکنون این پرسش مطرح است که مشتریان چه باید بکنند؟
پیکاپ T۹ در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری طوسی و روشن متالیک به فروش می‌رسد. کمپانی جی ای سی برای این وانت پیکاپ آفرودی چهار چرخ محرک موتورهای مختلف شامل نمونه‌های بنزینی، دیزلی و حتی برقی را آماده کرده است.
نبود سامانه یکپارچه و کمرنگ‌شدن عامدانه آن، به تازگی مونتاژکاران رویه‌ای جدید در عرضه خودرو پیش گرفته‌اند.
ثبت نام مدیران خودرو با عرضه ۴ خودروی پرفروش با اقساط ۱۲ الی ۵ ساله آغاز شده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها