پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

چند درصد از سود سهام عدالت تا پایان سال پرداخت می‌شود؟

24 خرداد 1401
چند درصد از سود سهام عدالت تا پایان سال پرداخت می‌شود؟

به گزارش بانک اول  علی اکبر حیدری گفت: در جلسه کارگروه سهام عدالت نسبت به پرداخت به موقع سود سهام به دارندگان سهام عدالت به صورت علی الحساب تا پایان سال تاکید شد. تصمیم گرفته شد

او می گوید: نسبت به وصول دقیق سود از شرکت های سرمایه پذیر و پرداخت آن تاکید داریم اما نسبت به اعداد احتمالی برای وصول سود ابهام وجود دارد.  چرا که عملکرد سال ۹۸ برخی از شرکت‌های سرمایه پذیر(سهام عدالت) تا امروز مشخص نیست. سود سهام عدالت سال ۹۹ قطعا بیشتر از سال ۹۸ خواهد بود.

وی  گفت: این عدد‌های مطرح شده (۶۰۰ هزار تومان) برای سود شناسایی شده است، اما وصول و توزیع آن به این میزان مشخص نیست.

هفته گذشته قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، گفته بود: براساس محاسبات انجام شده، احتمالا تا پایان امسال رقمی حدود ۶۰۰ هزار تومان به حساب هر سهامدار پرداخت شود.

سود سال ۹۸ سهام عدالت در دو مرحله و به صورت ناقص پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
درباره آخرین وضعیت و تصمیمات اختصاص سهام عالت به جاماندگان و همچنین پرتفوی در نظر گرفته شده سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: طبق قوانین بودجه سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ قرار بود بخشی واگذاری سهام عدالت در قالب یک بسته پرتفویی انجام شود که شرط آن مصوبه هیات دولت برای واگذاری شرکت‌های بورسی بود که در لیست واگذاری قرار دارند.
سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده‌اند و در میزان سود دریافتی خود مغایرت مشاهده می‌کنند، می‌توانند از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند. باید در نظر داشته باشند که واریز سود سهام عدالت به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام از سوی سهامداران انجام می‌شود. ضمنا مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است. و در نهایت اینکه برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ سایتی مراجعه نکنید و مراقب کلاهبرداری‌ها باشید.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها