جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط دریافت وام نقدی 200 میلیون تومانی بانک مهر ایران/باکارمزد4 درصد

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام نقدی 200 میلیون تومانی بانک مهر ایران/باکارمزد4 درصد

به گزارش بانک اول بانک مهر ایران در راستای بخشنامه بانک مرکزی، به مشتریان واجد شرایط خود تا 200 میلیون تومان به صورت نقدی، وام قرض الحسنه اعطا می‌کند. کسایی که خواهان این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. ضمنا باید حداقل 3 ماه از خواب سپرده افراد متقاضی در بانک گذشته باشد تا آن‌ها بتوانند برای این نوع وام درخواست بدهند. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که دارای ضامن رسمی باشند.

بیشترین مبلغ این وام 200 میلیون تومان است و فقط 4 درصد کارمزد دارد. بانک برای پرداخت این تسهیلات سپرده مشتریان را مسدود نمی‌کند و وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط امکان بهره گیری از حساب قرض الحسنه خود را دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه اعلام شده است.

دیگر شرایط وام نقدی 200 میلیون تومانی

بر اساس اطلاعات موجود، هزینه‌های جانبی برای دریافت این تسهیلات مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است که باید وام گیرنده آن را پرداخت کند. طبق قوانین معمول اعطای وام، مشتریان متقاضی نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. لازم به ذکر است، ارائه این وام به بودجه شعبه مراجعه شده هم بستگی دارد.

با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، کارمزد و سقف مدت زمان بازپرداخت که ذکر شد، مبلغ اقساط برای وام گیرندگان 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان است.

 

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها