یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

سهمیه بنزین مرداد در کارت سوخت تمام وسایل نقلیه شارژ شد.

30 مرداد 1401
سهمیه بنزین مرداد در کارت سوخت تمام وسایل نقلیه شارژ شد.

به گزارش بانک اول پنجمین مرحله واریز سهمیه بنزین وسایل نقلیه ناوگان عمومی و شخصی در سال ۱۴۰۱ به کارت سوخت رانندگان انجام شد.

بامداد جمعه ۲۴ آبان سال ۱۳۹۸، بنزین سهمیه‌بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودرو‌های شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد.

ردیف کاربری میزان سهمیه بنزین
۱ سواری شخصی بنزینی ۶۰ لیتر
۲ سواری شخصی دوگانه سوز ۳۰ لیتر
۳ تاکسی بنزینی ۴۰۰ لیتر
۴ تاکسی دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر
۵ موتورسیکلت ۲۵ لیتر
۶ وانت کم مصرف بنزینی بر اساس پیمایش
۷ وانت کم مصرف دوگانه سوز بر اساس پیمایش
۸ وانت پرمصرف بنزینی بر اساس پیمایش
۹ وانت پرمصرف دوگانه سوز بر اساس پیمایش
۱۰ آمبولانس ۵۰۰ لیتر
باشگاه خبرنگاران
اخبار مرتبط
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.
ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات