یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

سومین شرایط فروش لاماری ایما اعلام شد

15 شهریور 1401
سومین شرایط فروش لاماری ایما اعلام شد

به گزارش بانک اول در این شرایط فروش لاماری ایما با قیمت مصوب یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان عرضه می‌کند. همچنین قواعد قبلی فروش خودروها در سامانه یکپارچه برقرار است و مشتریان برای ثبت نام ایما باید به نکات اعلام شده دقت داشته باشند.

در نظر داشته باشید که حداکثر زمان ثبت نام اولیه برای خرید لاماری ایما، جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده است. همچنین قرعه کشی این طرح فروش هفته آینده برگزار می‌شود./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.
ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات