دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط وام 40 میلیون تومانی بانک آینده

24 مهر 1401
شرایط وام 40 میلیون تومانی بانک آینده

به گزارش بانک اول افرادی که خواهان دریافت وام 40 میلیونی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت 6 یا 12 ماهه است و بر همین اساس میزان سود تسهیلات به 7 و 18 درصد تقسیم می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این وام مسدودی سپرده است. هر شخصی که دارای حساب بلندمدت در نزد شعبه‌های این بانک باشد، می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود. در واقع حساب بلندمدتش ضامن فرد خواهد بود.حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به 12 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 12 ماهه، میزان هر قسط به 3 میلیون و 667 هزار و 200 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 4 میلیون و 6 هزار و 397 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 44 میلیون و 6 هزار و 397 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که 60 روز از زمان دریافت اعتبار، مشتریان امکان بازپرداخت یکجا یا لغو اعتبار را خواهند داشت. در صورت بازپرداخت یکجا تا تاریخ ذکر شده، تسویه به صورت نقدی و بدون سود خواهد بود.

همچنین این تسهیلات به صورت کارت اعتباری ارائه می‌شود. استفاده از این اعتبار تنها به شکل خرید از پوزهای موجود در هایپراستارهای مراکز ایران مال امکانپذیر است. لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد در سایت بانک به روزرسانی شده و مشتریان امکان مشاهده آن را دارند.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات