جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش فوق العاده پژو پارس معمولی و ELX

23 آبان 1402
شرایط فروش فوق العاده پژو پارس معمولی و ELX

فروش فوق العاده خودرو پژو پارس معمولی و سفارشی ELX شرکت ایران خودرو از امروز سه شنبه با قیمت قطعی آغاز خواهد شد.

به گزارش بانک اول به اطلاع عموم متقاضيان محترم و نمايندگي هاي مجاز ميرساند سي و ششمين مرحله فراخوان اولويت بندي سامانه يكپارچه فروش خودرو، شرايط فروش فوق العاده(فراخوان) محصول پارس ELX و پارس سال معمولی با موعد تحويل 90 روزه صرفاً براي منتخبين اولويت هاي پاييز 1402 ، به شرح جدول ذيل ارائه ميگردد.

فقط متقاضياني كه در سامانه يكپارچه ثبت نام نموده اند و اسامي ايشان به عنوان اولويت پاييز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به اين شركت اعلام شده است و براي ايشان توسط شركت ايران خودرو پيامك ارسال گرديده و يا در سايت فروش اينترنتي ايران خودرو اسامي آنها درج شده است امكان ثبت نام در اين بخشنامه را دارند.

طرح فروش فوق العاده (فراخوان) محصولات شركت ايران خودرو مطابق جدول فوق از روز سه شنبه مورخ 1402/08/23 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 1402/09/09 ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها