شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

چگونه سود سهام عدالت خود را دریافت کنیم؟

08 آذر 1402
چگونه سود سهام عدالت خود را دریافت کنیم؟

رییس سازمان بورس درباره نحوه دریافت سهام عدالت توضیحاتی داد.

به گزارش بانک اول  عشقی در پاسخ به این سوال که دریافت سود هم مستلزم پرداخت هزینه است؟ اظهار داشت: عشقی: خیر، ما برای پرداخت سود به سهامداران محترم سهام عدالت اولاً هیچ هزینه‌ای نمی‌گیریم به هیچ جایی نیاز نیست که مراجعه کنند، چون تمام افرادی که سهام عدالت دارند آن‌هایی که سال‌های گذشته دریافت کرده‌اند با همان ترتیب به حسابشان واریز خواهد شد اصلاً لازم نیست که پیامی را جواب بدهند، چون بعضاً پیامک‌های کلاهبرداری با مضمون سهام عدالت می‌آید برای افراد و متاسفانه هر سال ما این موضوع را داریم ما هیچ پیامکی در خصوص سود سهام عدالت که به یک جایی مراجعه کنید نداریم هیچ جا لازم نیست هیچ سایتی را لازم نیست مراجعه بکنند تمام افرادی که سجامی شده‌اند در همان حساب سجامشان واریز می‌شود افرادی هم که قبلاً در بحث سهام عدالت سهامی را معرفی کرده‌اند به همان حساب واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: ولی افرادی که حساب معرفی نکرده‌اند به ما هنوز داریم چند میلیون نفر که تقریباً نزدیک به ۲ میلیون نفر که هیچ حسابی معرفی نکرده‌اند آن‌ها باید حساب معرفی کنند در سامانه سجام اگر ثبت نام کنند همان جا می‌گیریم، ولی افرادی که در سال‌های گذشته سود دریافت کرده‌اند همان حساب بهشون واریز می‌شود مگر اینکه حسابشان یک مشکلی داشته باشد حساب مسدود باشد یا حساب برایش اتفاقی افتاده باشد که ما نتوانیم واریز کنیم، ولی تقریباً در اکثر مواقع همان حسابی که سال‌های گذشته بود واریز می‌شود.

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها