پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

مرحله جدید فروش خودروی لاماری ایما ویژه آذرماه آغاز شد + زمان تحویل خودرو

09 آذر 1402
مرحله جدید فروش خودروی لاماری ایما ویژه آذرماه آغاز شد + زمان تحویل خودرو

مرحله جدید فروش فوق العاده خودرو لاماری از یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش بانک اول شرکت آرین موتور به استحضار عموم متقاضیان و نمایندگی های مجاز رساند؛ پیرو اعلام پیش ثبت نام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی و همچنین براساس مجوز شماره 1581836 مورخ 1402/09/07 ، این شرکت در نظر دارد نسبت به عرضه خودروی لاماری ایما به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی روز عقد قرارداد با موعد تحویل 90 روز کاری از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو (زیر نظر دستگاه های نظارتی) با شرایط زیر اقدام نماید.

متقاضیان می توانند از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه مورخ 1402/09/12 تا پایان روز چهار شنبه مورخ 1402/09/15 به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها