دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای با امکانات و ایمنی ارتقا یافته معرفی شد

11 آذر 1402
پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای با امکانات و ایمنی ارتقا یافته معرفی شد

شرکت ایران خودرو در راستای الزامات اجرای استانداردهای ۸۵ گانه، نسخه به‌روز شده‌ای از محصول پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای را با افزودن تجهیزات و سیستم‌های نوین ایمنی و رانندگی، آماده عرضه در بازار نموده است.

به گزارش بانک اول سامانه نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها یا TPMS یکی از مهمترین افزوده‌های این مدل به‌روزرسانی شده است که با اندازه‌گیری لحظه‌ای فشار هوای لاستیک‌ها، در صورت افت فشار، راننده را با ارسال هشدار مطلع می‌سازد. استفاده از این سیستم باعث بهبود مصرف سوخت، طول عمر لاستیک‌ها و افزایش ایمنی می‌گردد.

همچنین سیستم کنترل پایداری الکترونیکی یا ESC با کمک به کنترلپذیری خودرو در پیچ‌ها و جاده‌های لغزنده، احتمال سرخوردگی و واژگونی را به شدت کاهش داده و می‌تواند جان راننده و سرنشینان را نجات دهد. سیستم کنترل کشش نیز با جلوگیری از لغزش چرخ‌ها در شروع حرکت، ایمنی بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر موارد فوق، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و ترمز هوشمند نیز از دیگر افزوده‌های مفید و کاربردی هستند که می‌توانند در مواقع ضروری کمک شایانی به راننده نمایند. همچنین نصب چراغ موقعیت عقب، آینه الکتروکرومیک، نشانگر تعویض دنده بهینه و اعمال تغییراتی در بدنه به منظور محافظت بهتر از عابران پیاده نیز از دیگر اقدامات انجام شده بر روی این محصول محبوب می‌باشد.

با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در صنعت خودرو و همچنین الزامات قانونی موجود، انتظار می‌رود اجرای استانداردهای ایمنی بر روی تمامی خودروهای تولیدی، منجر به کاهش تصادفات، حفظ جان انسان‌ها و در نهایت افزایش آرامش و امنیت جامعه شود. علاوه بر مسائل ایمنی، این اقدامات می‌تواند رضایت‌مندی بیشتر مشتریان را نیز به همراه داشته باشد.

در مجموع، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای با به‌روزرسانی‌ها و ارتقاء یافته‌های اخیر می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال خرید یک خودروی شهری ایمن و مجهز هستند/خودروبانک

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها