جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

شروع عرضه ٥ محصول سایپا در سامانه یکپارچه از امروز / فروش انواع شاهین ٬کوییک و ساینا

24 آذر 1402
شروع عرضه ٥ محصول سایپا در سامانه یکپارچه از امروز / فروش انواع شاهین ٬کوییک و ساینا

عرضه ٥ محصول سایپا در سامانه یکپارچه/ فقط متقاضیان ٢ مرحله می توانند خودرو انتخاب کنند

به گزارش بانک اول سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و نوبت‌دهی شده بودند و موعد زمانی تحویل خودروی آنها در فصول آتی تعیین شده بود باز شده و آنها امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از میان محصولات عرضه شده توسط گروه خودروسازی سایپا را از امروز (٢٣ آذر ماه) دارند.

به گزارش ایسنا، با توجه به ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان یا افزایش تولید، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو ، ظرفیت‌های قابل ارائه توسط گروه خودروسازی سایپا  برای متقاضیان دو مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه خودروها که نوبت تحویل خودروی آن‌ها در فصول آینده تعیین شده است، از طریق سامانه یکپارچه فراهم شده است.

در این مرحله پنج محصول گروه خودروسازی سایپا شامل شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییکGX-Rl، کوییک GX-L، ساینا S DA، ساینا استاندارد ٨۵گانه در قالب سه طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرایی می‌شود.

خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا به صورت فروش فوق‌العاده با تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت خودرو مصوب شورای رقابت خواهند بود.

براین اساس متقاضیان می‌توانند جهت انتخاب خودروها از امروز (پنجشنبه) تا ساعت  ٢٣ و ٥٩ دقیقه روز دوشنبه (٢٧ آذر ماه) برای ثبت‌نام اقدام کنند. 

در این مرحله برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و موعد زمانی تحویل خودرو آن‌ها در نوبت‌دهی‌ها در فصول آتی تعیین شده و متقاضیانی که در طرح‌های فروش  ویرایش قبلی یا در طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر است .

گفتنی است که کلیه افرادی که دعوتنامه برای آن‌ها صادر شده یا خرید خودرو داشته  و همچنین متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت و واریز وجه کرده و در نوبت دریافت هستند، انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نیستند.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها