شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + جزئیات

11 دی 1402
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + جزئیات

بانک کارآفرین طرح تسهیلاتی به نام «صبا» را تدارک دیده که با هدف تامین تسهیلات مورد نیاز پرسنل و کارکنان معرفی شده سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و به منظور تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام است.

به گزارش بانک اول، بانک کارآفرین این تسهیلات 200 میلیون تومانی را بدون ایجاد میانگین حساب به کارکنان سازمان‌ها و نهادهای طرف قرارداد پرداخت می‌کند.

پرسنل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و تفاهم نامه همکاری، این امکان را دارند تا به صورت گروهی و سازمانی و با ارائه معرفی‌نامه برای این تسهیلات درخواست ارایه کنند.

سود این تسهیلات 24 درصد اعلام شده و ضمانت اصلی برای دریافت آن ضامن رسمی و سند ملکی است. در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت این تسهیلات تا مبلغ 60 میلیون تومان باشد، تنها باید دو ضامن رسمی ارائه بدهد. اما برای مبلغ بالاتر از این میزان، سند ملکی احتیاج است.

همچنین بانک برای تعهد بیشتر بازپرداخت تسهیلات، 22 درصد از مبلغ وام را تا زمان تسویه کامل نگهداری می‌کند. وام گیرندگان طی 60 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند.

لازم به ذکر است که این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و مدارک و اسناد مورد نیاز برای اعطای آن مطابق ضوابط و مقررات بانک مرکزی ایران و قوانین داخلی بانک‌ها است.

میزان اقساط وام 200 میلیون تومانی طرح صبا

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اعلامی، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات نیز به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها