دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می‌شود

12 دی 1402
آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس خبر داده و اعلام کرد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش بانک اول  صبح امروز (سه‌شنبه ١٢ دی ماه) عباس علی‌آبادی جهت پاسخ به سوالات جلال رشیدی‌کوچی به‌عنوان نماینده منتخب سوال‌کنندگان و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس پیرامون مسائل صنعت خودرو، تا این لحظه خودرو وارد کشور نشده است؟ در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه امروز مجلس، از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس و ابلاغ آن به و آرت صمت جهت اجرا، خبر داده و اعلام کرد که به‌زودی این آیین‌نامه توسط وزارت صمت جهت استحضار واردکنندگان ابلاغ خواهد شد. 

وی در این رابطه، اظهار کرد: درباره واردات خودروهای کارکرده و مناطق ویژه اقتصادی آیین‌نامه در موعد مقرر توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین و به دولت ارسال شد؛ این آیین‌نامه پس از طی بررسی‌های کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن دولت در نهایت  با اصلاحاتی تصویب شد و  به زودی ابلاغ می‌شود.

علی‌آبادی تاکید کرد: با ابلاغ آیین‌نامه مذکور، واردات خودروهای کارکرده به کشور نیز نظام پیدا خواهد کرد  و دغدغه نمایندگان  نیز رفع خواهد شد./ایسنا

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها