شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

مکث موتور از تیارا پرایم رونمایی کرد + عکس

10 بهمن 1402
مکث موتور از تیارا پرایم رونمایی کرد + عکس

به گزارش بانک اول ، مکث موتور در روز  از نسخه جدید تیارا رونمایی کرد.

این شرکت پیش از این شاسی‌بلند چینی روژیانگ X۵ از گروه بایک را با نام تیارا به روی خط تولید برده بود اما این خودروی جدید متفاوت از نسخه قبلی بود و در واقع خودرویی بنام بیجینگ X۷ است.

مکث موتور از تیارا پرایم رونمایی کرد + عکس

بیجینگ یکی دیگر از زیربرندهای بایک به شمار می رود که در سال ۲۰۲۰ برای اولین بار وارد بازار شد و در نهایت در سال ۲۰۲۳ فیس لیفتی را تجربه کرد که حال  این نسخه فیس‌لیفت در ایران با نام تیارا پرایم عرضه خواهد شد.

مکث موتور از تیارا پرایم رونمایی کرد + عکس

تیارا پرایم شاسی‌بلندی میان سایز است که در جایگاه بسیار بالاتری نسبت به تیارای قبلی قرار می‌گیرد.

مکث موتور از تیارا پرایم رونمایی کرد + عکس

این خودرو با طول ۴,۷۱۰ میلی‌متر اندازه همان تیارای قدیمی است اما با پنج صندلی عرضه می‌شود. تیارا پرایم با جلوپنجره ای بدون قاب، چراغ‌های باریک جلو و چراغ‌های سراسری عقب، ظاهر مدرن و زیبایی دارد که بسیار جذاب‌تر از تیارا به نظر می‌رسد. در داخل خودرو نیز شاهد کابینی زیبا و بروز با نمایشگرهای متصل‌به‌هم، نورپردازی و دریچه‌های تهویه طرح سراسری هستیم.

مکث موتور از تیارا پرایم رونمایی کرد + عکس

اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها