جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه خودرو زمان می‌برد؛ پس از تعریف حساب‌ وکالتی صبور باشید

16 بهمن 1402
ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه خودرو زمان می‌برد؛ پس از تعریف حساب‌ وکالتی صبور باشید

ثبت درخواست برای ۱۱ خودروی وارداتی برای متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ۱۴۰۱) و متقاضیان جدید از محل خودروهای مازاد وارداتی از امروز (دوشنبه) آغاز شده است؛ متقاضیان جدید که حساب وکالتی تعریف می‌کنند، توجه داشته باشند که از زمان تعریف حساب و بلوکه کردن وجه، کمی زمان (معمولا یک روز) می‌برد تا اطلاعات مشتری از بانک به سامانه یکپارچه منتقل شود تا سامانه یکپارچه، دسترسی مشتری برای انتخاب خودرو را فراهم کند.

به گزارش  بانک اول از امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن ماه) سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با عرضه ۱۱ خودروی وارداتی توسط شش شرکت واردکننده فعال و بازگشایی شده تا متقاضیان مرحله اول که اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کردند و همچنین (با توجه به وجود ظرفیت مازادِ خودروهای وارد شده) متقاضیان جدید، بتوانند برای ثبت یک اولویت خودرویی اقدام کنند.

متقاضیان جدید پیش از آنکه بخواهند برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اقدام کنند، بایستی نسبت به وکالتی کردن حساب خود نزد یکی از بانک‌های مورد تایید سامانه، به نام خودرو وارداتی اقدام و مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.

البته مشتریان توجه داشته باشند که از لحظه وکالتی کردن حساب و واریز وجه تا زمانی‌که دسترسی برای ثبت‌نام در سایت سامانه یکپارچه و انتخاب خودرویی فراهم شود، مدتی (حدود یک روز) زمان نیاز است تا بانک بتواند اطلاعات مشتری را در اختیار سامانه یکپارچه قرار دهد تا سامانه دسترسی را برای متقاضی فعال کند که بتواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.

این موضوع توسط مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نیز در تماس با این خبرگزاری، مورد تایید قرار گرفت.

بنابراین از همین جهت هم هست که سایت سامانه برای ثبت‌نام تا پایان روز جمعه (۲۰ بهمن ماه) باز است اما صرفا تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه، امکان تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه مورد نظر در این حساب، وجود دارد.  

همانطور که اشاره شد، از امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن ماه) به مدت پنج روز (تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز جمعه) کلیه متقاضیان واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانند ثبت‌نام خود را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام داده و تنها یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

در این دور از فروش خودروهای وارداتی، ١٣ خودرو (از محل مازادِ خودروهای وارداتی) برای همه‌ متقاضیان عرضه شده است که از این ١٣ مدل خودرو، ١٠ مدل دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و سه خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه خودرو زمان می‌برد؛ پس از تعریف حساب‌ وکالتی صبور باشید

ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه خودرو زمان می‌برد؛ پس از تعریف حساب‌ وکالتی صبور باشید

ایسنا

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها