جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

عرضه خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه ادامه دارد

23 بهمن 1402
عرضه خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه ادامه دارد

وزیر صمت گفت: در سامانه یکپارچه، خودرو‌های وارداتی عرضه شده است، به طوری که برای ماه‌های آتی هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش بانک اول علی‌آبادی در حاشیه بازدید از شرکت سایپا، گفت: گروه سایپا از ظرفیت‌های ملی است و پتانسیل بسیار بالایی از نظر دانش فنی و مهندسی در این شرکت وجود دارد، همچنین تجربه طولانی در این بنگاه صنعتی نهفته است که باید حفظ شود و توسعه پیدا کند.

او گفت:تنوع محصول تضمین کننده،‌ نیاز و خواست مشتریان است. رویکرد گروه سایپا این است که با تنوع بخشی به محصولات خود رضایت مشتریان را کسب کند، ‌در این میان ضرورت دارد که عنصر کیفیت مورد توجه مضاعف قرار گیرد تا مردم، با اطمینان خاطر محصولات این مجموعه صنعتی را خریداری کنند.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه خودروسازان ایرانی باید خود را با تحولات جهانی که حرکت به سمت خودروهای برقی است،‌ منطبق کنند، افزود: باید به سرعت خودمان را به شرایط روز برسانیم و تولیدات خود را با تولیدات جهانی تطبیق دهیم. گروه خودروسازی سایپا در این عرصه در حال تلاش است و به زودی ثمرات این تلاش را مردم خواهند دید؛ روندها در تولید، ‌ارتقای کیفیت و خودروهای برقی مثبت و امیدوار کننده است.

او بیان کرد: واردات خودروهای بنزینی و برقی در چارچوب سیاست‌های ابلاغ شده از سوی خودروسازان در حال پیگیری است و خوشبختانه نتیجه مناسب در این حوزه به دست آمده است. بدین جهت در سامانه یکپارچه،‌ خودروهای وارداتی عرضه شده و این روند برای ماه‌های آتی هم ادامه خواهد داشت.

 علی آبادی تصریح کرد: امیدواریم با همت و تلاش خودروسازان و مجموعه‌های که مجوز واردات دارند،‌ واردات خودرو با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر صمت در خصوص خودروهای برقی و عصری که پیش روی خودروسازان قرار گرفته است، ‌گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم محیط زیست بیش از این اجازه نمی‌دهد که خودروهای احتراقی در خیابان‌ها تردد کند. از همین رو باید تلاش شود که برای حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ناشی از مصرف بنزین خودروها،‌ تولید خودروهای برقی محقق و همچنین در کنار این امر واردات خودروهای برقی صورت گیرد./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها