دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

فراخوان واریز وجه و ثبت نام این خودرو جذاب ویژه بهمن ۱۴۰۲ + جدول

24 بهمن 1402
فراخوان واریز وجه و ثبت نام این خودرو جذاب ویژه بهمن ۱۴۰۲ + جدول

فراخوانی از سوی شرکت ایران خودرو صادر شد تا واریز وجه و ثبت نام خودروهای هایما ۷X را انجام دهید.

به گزارش بانک اول خودروهای هایما، محصول شرکت ایران خودرو، یک خط تولید محبوب در بازار خودروی ایران هستند. این خودروها با طراحی مدرن و امکانات برتر، توانسته‌اند جای خود را در صنعت خودروسازی کشور بیابند.

یکی از مدل‌های محبوب خودروهای هایما، مدل هایما ۷X است. این خودرو با طراحی شیک و خطوط داینامیک، ظاهری جذاب و استوار دارد. هایما ۷X با داشتن فضای بزرگ داخلی و صندوق عقب بزرگ، امکان حمل بار و اشیاء بزرگ را فراهم می‌کند.

خودرو هایما ۷X با موتورهای قوی و کارآمد، عملکرد برتری را ارائه می‌دهند. همچنین، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، امکانات ایمنی و راحتی در رانندگی نیز بهبود یافته است.

با توجه به فراخوان صادر شده برای واریز وجه و ثبت نام خودروهای هایما ۷X از سوی شرکت ایران خودرو، این فرصت را دارید تا این خودروی شگفت‌انگیز را به مالکیت خود درآورید و از تجربه رانندگی با کیفیت و لذت ببرید.

فراخوان واریز وجه و ثبت نام خودروی هایما ۷X از سوی شرکت ایران خودرو، اطلاع‌رسانی شد.

متقاضیانی که در آذر ما:ه سال جاری در سامانه یکپارچه، خودروی هایما ۷X را ثبت نام نموده‌اند می‌توانند از روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه لغایت روز پنجشنبه ۳ اسفند ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جزئیات فروش خودروی هایما ۷X

فروش-هایما۱

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها