دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز فروش شاسی بلند برقی اسکای ول ET5 در تعداد محدود با تحویل 20 روزه

24 بهمن 1402
آغاز فروش شاسی بلند برقی اسکای ول ET5 در تعداد محدود با تحویل 20 روزه

اوایل آبان امسال بود که گروه نبکا با همکاری کرمان موتور و گروه مپنا، از اولین خودروی هوشمند برقی تولید داخل با نام اسکای‌ول ET5 رونمایی کردند. حال این شرکت اولین سری فروش این خودرو را آغاز کرده است.

به گزارش بانک اول ET5 به‌صورت نقدی با تحویل 20 روزه و مدل 1402 ارائه می‌شود؛ بنابراین، خریداران تا پیش از نوروز خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. البته ظرفیت فروش در این طرح محدود است و خارج از سامانه یکپارچه از طریق وب‌سایت خود شرکت به نشانی nebkaev.ir صورت می‌گیرد.

در اعلامیه فروش اسکای‌ول ET5 قیمت این خودرو درب کارخانه دو میلیارد و 123 میلیون تومان عنوان شده است که به این رقم بین 200 تا 250 میلیون تومان هزینه‌های جانبی مثل مالیات و عوارض هم اضافه خواهد شد و قیمت نهایی حدود 2 میلیارد و 300 تا 350 میلیون تومان خواهد بود.

اسکای‌ول ET5 از یک موتور الکتریکی با 203 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند که انرژی موردنیاز آن توسط یک پکیج باطری 71.98 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود. این باطری‌ها با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن تا 520 کیلومتر را فراهم می‌کنند. همچنین ET5 از قابلیت شارژ سریع تا 80 کیلووات برخوردار است که می‌تواند ظرف 30 دقیقه باطری‌ها را از 30 تا 80 درصد شارژ کند. باتری خودروی برقی اسکای‌ول، ظرفیت شارژ مجدد ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ بار را دارد و برای ۸ سال یا 150 هزار کیلومتر تحت گارانتی است.

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها