جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش ویژه اسکای ول ET5 ، اولین شاسی بلند هوشمند برقی اعلام شد+ قیمت

25 بهمن 1402
فروش ویژه اسکای ول ET5 ، اولین شاسی بلند هوشمند برقی اعلام شد+ قیمت

شرایط فروش اسکای ول ET5 به عنوان اولین شاسی بلند هوشمند برقی تولید داخل آغاز شد. در ادامه با جزئیات فروش Skywell ET5 آشنا می‌شویم.

به گزارش بانک اول  شرایط فروش اسکای ول ET5 به عنوان اولین شاسی بلند هوشمند برقی تولید داخل آغاز شد. در ادامه با جزئیات فروش Skywell ET5 آشنا می‌شویم.

اسکای ول ET5 به عنوان اولین شاسی بلند برقی ایران محسوب می‌شود که توسط گروه نبکا با همکاری کرمان موتور و گروه مپنا تولید شده است. در همین راستا شرکت سازنده قصد دارد نخستین سری از این خودرو برقی را ویژه بهمن ماه به متقاضیان عرضه کند.

شرایط فروش اسکای ول ET5 در بهمن 1402

در این طرح اسکای ول ET5 به شکل نقدی با موعد تحویل 20 روزه، در مدل 1402 و با نرخ جریمه تاخیر 2.5 درصد ماهانه به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو به شکل محدود در خارج از سامانه یکپارچه از طریق وب‌سایت گروه نبکا به آدرس nebkaev.ir به فروش می‌رسد. همچنین این خودرو در رنگ‌های سفید صدفی، مشکی متالیک، سورمه‌ای متالیک و بادمجانی متالیک قابل سفارش خواهند بود.

ضمن اینکه در این طرح قیمت مصوب درب کارخانه ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، اما به قیمت نهایی آن حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان به عنوان هزینه‌های جانبی نظیر مالیات و عوارض نیز اضافه می‌شود. از این رو قمیت نهایی آن به ۲ میلیارد و ۳۰۰ تا ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خواهد رسید.

گفتنی است اسکای ول ET5 به یک موتور برقی با قدرت 203 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر مجهز شده است. برای این خودرو یک باتری 71.98 کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که با هر بار شارژ کامل می‌توان مسافتی تا 520 کیلومتر را پیمود. این خودرو از قابلیت شارژ سریع تا 80 کیلووات نیز بهره می‌برد که با آن باتری‌ها ظرف مدت 30 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ خواهند شد. باتری این خودرو برقی دارای ظرفیت شارژ مجدد 5500 تا 6000 بار بوده و گارانتی آن نیز برای 8 سال یا 200 هزار کیلومتر خواهد بود.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها