شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید

06 فروردین 1403
لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید

مدل جدید کراس اوور لوکس ژاپنی لکسوس NX رسماً معرفی شد. لکسوس ان ایکس مدل ۲۰۲۵ امکانات جدید، رنگ تازه بدنه و چهار پیشرانه را به دنبال دارد.

به گزارش بانک اول  لکسوس، یکی از قابل اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۳ اخیراً پس از لکسوس RC مدل ۲۰۲۴ و لکسوس RZ ۳۰۰e، مدل جدید کراس اوور لوکس کامپکت NX را معرفی کرد. اخبار خودرو حکایت از این دارند که لکسوس NX مدل جدید تغییراتی جزئی از جمله امکانات استاندارد بیشتر و رنگ جدید مسی (Copper Crest) برای بدنه را به همراه می‌آورد و علاوه بر این، با افزایش محسوس قیمت مواجه شده است. در ادامه بیشتر با جزئیات این کراس اوور ژاپنی آشنا شوید.

معرفی کراس اوور لکسوس NX مدل ۲۰۲۵

لکسوس ان ایکس مدل ۲۰۲۵ از امکانات استاندارد جدیدی نظیر سنسور باران، درب برقی صندوق عقب و دستیار پارک با ترمز خودکار بهره می‌برد. شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و دو پورت USB-C در کنسول مرکزی هم از این به بعد برای همه تریم‌ها در دسترس قرار دارند.
تیپ پایین‌رده این خودرو همچنین با روکش NuLuxe، گرمکن صندلی‌های جلو، روکش چرمی فرمان، نمایشگر مرکزی ۹.۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، سیستم صوتی با ۱۰ اسپیکر و رینگ‌های ۱۸ اینچی ارائه می‌شود. علاوه بر این‌ها، تیپ Luxury این کراس اوور لکسوس هم حالا با تریم جدید Macadamia برای فضای داخلی قابل سفارش است.
لکسوس NX ایکس جدید به‌صورت استاندارد با مجموعه اختصاصی سیستم‌های کمک‌راننده لکسوس با نام Lexus Safety System+ ۳.۰ عرضه می‌شود. این مجموعه سیستم‌هایی نظیر کروز کنترل داینامیک، دستیار تشخیص خط، سیستم هشدار قبل از برخورد با تشخیص عابر پیاده، رادار تابلوخوان، دستیار فعال رانندگی، هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور و هشدار حرکت خودرو از عقب را در بر می‌گیرد.

لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید


مجموعاً ۴ پیشرانه برای ان ایکس در نظر گرفته شده است. یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر به‌عنوان نمونه پایه ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۹ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ هم پیش رو مشتریان است که توانایی تولید قدرت ۲۷۵ اسب بخار و گشتاور ۴۲۹ نیوتن متر را دارد.

لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید

نسخه ۳۵۰h به یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر بنزینی و یک موتور الکتریکی در محور عقب مجهز است. این پیشرانه هیبرید می‌تواند ۲۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند و مصرف سوخت آن ۷.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده می‌شود. در نهایت نسخه ۴۵۰h+ همان پیشرانه هیبرید مذکور را با باتری لیتیوم یونی بزرگ‌تر به کار می‌گیرد و خروجی آن تا ۳۰۴ اسب بخار تقویت شده است. شعاع حرکتی این نسخه در حالت تمام الکتریکی به ۶۰ کیلومتر می‌رسد.

لکسوس NX مدل جدید با قیمت پایه ۴۱ هزار و ۷۶۵ دلار روانه بازار خواهد شد. ۴۵۰h+ F SPORT Handling به‌عنوان بالارده‌ترین نسخه این کراس اوور لوکس ژاپنی قیمت آن را به ۶۳ هزار و ۳۸۰ دلار می‌رساند.

لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید

لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید

لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید

لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید

لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید

اخبار مرتبط
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها