شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰۰و ۷۵۰میلیونی در بانک رفاه

09 فروردین 1403
اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰۰و ۷۵۰میلیونی در بانک رفاه

در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حمایت از آحاد جامعه و رفع نیازهای آنان، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح "افق" بانک رفاه کارگران همچنان تداوم دارد.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند.  

بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.

سقف تسهیلات اشخاص حقیقی حداکثر سه میلیارد ریال و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان حداکثر 7.5 میلیارد ریال است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان(فراد) این بانک با شماره 8525 -021 تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
شما بعد از گرفتن اعتبار خرید، برای خرید کالا و جنس موردنیاز خودتان فقط باید به فروشگاه‌هایی بروید که تحت قرارداد با بانک هستند. حالا تصور کنید بعد از کلی رفت‌وآمد به بانک و جور کردن ضامن و گرفتن استعلام رتبه اعتباری، کالا کارت خودتان را تحویل گرفته‌اید و در سایت بانک یکی از فروشگاه‌های قبول‌کننده نزدیک خانه‌تان را پیدا می‌کنید و به آنجا می‌روید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید حسن فاطمی
ارسال شده در : یکشنبه 12 فروردین 1403

والله ، بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم و هر وقت رفتیم و وام خواستیم به بنده جواب مثبتی ندادند . بنده از بانک رفاه حقوق میگیرم دیگر از این راحت تر حقوق بنده که واریز می‌شود همان زمان اقساط ماهانه را از حقوق بنده برداشت نمایند نیازی به هیچی هم نیست . اگر واقعا" وام می‌دهید بنده نیازمند هستم و خیلی هم خوش حساب و از این راحتر گمان نکنم وجود داشته باشد . یک سفارشی بفرمایید و یا راهنمایی بفرمایید بنده در برج یک و یا برج دو بتوانم وام سیصد میلیونی نه دویست میلیون تومانی به بنده بدهند و سقف حقوق بنده هم برای اقساط جواب می‌دهد ۶۰ ماهه یا ۴۸ ماهه .

خدیجه دانشگرنیا
ارسال شده در : جمعه 10 فروردین 1403

من مستمری بگیردمستاجرم باحسابمم چون پاره وقت کارمیکنم براخرج زندگی واجاره خونه کارمیکنم ولی هروقت میرم براوام میگن نداریم ساکن اصفهانم هیچ ازمستمری بگیری تاحالاامتیازوام هم نداشتم...چطورمیتونم این آگهی شماروپیگیری کنم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها