شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

اگر ماشین دارید، بخوانید!

11 فروردین 1403
اگر ماشین دارید، بخوانید!

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توضیح داد.

به گزارش بانک اول  به نقل از تسنیم، سید محمدمهدی میرزایی قمی، سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، در توضیح خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی امسال اظهار کرد: «براساس قانون، خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود برای انجام معاینه فنی دوره‌ای جهت توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه کنند.»

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال خودروهای تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودروهای وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند. ضمنا معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.
میرزایی قمی در خصوص وضعیت مراجعات از ابتدای سال افزود: با توجه به ادامه خدمت‌رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال در حدود ۲۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده که یک در صد از این مراجعات مربوط به خودروهایی است که امسال مشمول معاینه فنی شده‌اند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: بخشی از این مراجعات مربوط به خودروهای میهمانان نوروزی شهر تهران بوده که جهت رفاه حال این عزیزان در نیمه نخست فروردین ماه پذیرش در تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران بصورت حضوری انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها