شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

شاسی‌بلند جدید فورد در راه است

12 فروردین 1403
شاسی‌بلند جدید فورد در راه است

شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد در حال بررسی ساخت یک وسیله نقلیه جدید شاسی بلند در کارخانه خود در والنسیا در اسپانیاست.

به گزارش بانک اول  این گروه اعلام کرد که ما از نزدیک تکامل بازارهای اروپایی را برای فرصت‌هایی برای ارتقای عرضه محصولات فعلی خود زیر نظر داریم و با توجه به تغییراتی که در صنعت می بینیم، ما معتقدیم فرصتی برای اضافه کردن یک شاسی بلند کاملاً جدید چند انرژی به طرح چرخه اروپا وجود دارد.

طبق گزارش رویترز، این کارخانه که ۴۸۰۰ کارمند دارد، فورد کوگا را تنها پس از کاهش تولید دیگر مدل‌ها در سال‌های اخیر تولید می‌کند./ایسنا

اخبار مرتبط
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
مدیرعامل ایران خودرو با ارسال نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت محصولات خانواده هایما را افزایش داد.
مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر با بقیه معاملات مرسوم و روزانه تفاوتی ندارد. دولت روی هر نوع خرید یا فروش، مالیات می‌گیرد و معامله خودرو در هر حالتی از این قاعده مستثنی نیست. به‌هر حال یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین بودجه هر کشوری همین بحث مالیات محسوب می‌شود و مالیات خریدوفروش خودرو هم از گذشته وجود داشته است.
متقاضیان باید از تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها