یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

از درمان سرطان گرفته تا مراقبت از مغز، جواب شما این میوه هاست

24 خرداد 1401
از درمان سرطان گرفته تا مراقبت از مغز، جواب شما این میوه هاست

به گزارش بانک اول مرکبات را می توان نور خورشید در روز های سرد زمستان دانست. این میوه ها زیبا، بسیار خوشمزه و برای سلامتی فوق العاده مفید هستند که آن ها را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند.

مرکبات دسته بزرگی از میوه ها می باشد که شامل لیمو شیرین، پرتقال، نارنگی، لیمو ترش، گریپ فروت، نارنگی و بسیاری دیگر از میوه های ترکیبی که از مخلوط شدن این میوه ها به دست می آید است.

این میوه دارای مزایای سلامتی بسیار زیادی از تقویت سیستم ایمنی گرفته تا درمان و پیشگیری از ابتلا به سرطان هستند که به گزینه های فوق العاده تبدیلشان می کند.

در ادامه هفت دلیل برای اینکه لازم است مرکبات بیشتری مصرف کنید را خواهیم گفت.

1. مرکبات سرشار از ویتامین ها و ترکیبات مفید گیاهی هستند.

2. منبع بسیار خوبی برای فیبر می باشند.

3. این دسته از میوه ها کالری بسیار کمی دارند.

4. خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می دهند.

5. مرکبات می توانند خواص ضد سرطان از خود نشان دهند.

6. این میوه ها حاوی مواد مغذی ای بوده که سلامت قلب را تقویت می کند.

7. مرکبات می توانند از مغز شما مراقبت کنند.

اخبار مرتبط
در این مطلب با تکیه بر تحقیقات معتبر، به سه اقدام ساده برای افزایش طول عمر مفید اشاره می‌شود.
ویتامین D به بدن شما کمک می‌کند تا کلسیم غذای مصرفی را جذب کند. در واقع این یکی از مهمترین نقش‌های آن است. با این حال، اگر مصرف ویتامین D شما بیش از حد باشد، می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در سلامت شما شود
همه می‌دانیم که شکر چقدر برای ما ضرر دارد. اما اعتیاد به آن طوری است که به سختی می‌توانیم ترکش کنیم. به‌نظر می‌رسد به‌جای ترک شکر، باید جایگزین‌هایی برای آن پیدا کنیم. اما چه جایگزین‌هایی؟
بر اساس این گزارش که در مجله Journal of Neuroscience منتشر و رسانه‌های عربی هم آن را بازنشر داده‌اند: محققان بعد از بررسی و تحلیل توانمندی‌های فکر ۷۵۱ شهروند سوئیسی که سن آنها بین ۵۰ تا ۹۱ سال بود و با در نظر گرفتن سطح علمی آنها و اینکه آیا در طول زندگی به بیماری‌های قلبی و عروقی، افسردی، نگرانی مبتلا بوده یا مواد مخدر مصرف کرده‌اند آن را با نتایج سیتی‌اسکن‌های آنها مطابقت دادند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها