دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ۱۰ میلیون تومانی برای شاغلان بیمارستان‌های دولتی

24 خرداد 1401
وام ۱۰ میلیون تومانی برای شاغلان بیمارستان‌های دولتی

به گزارش بانک اول به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ صبح امروز این تفاهم نامه میان عبدالله فرجی مدیرعامل سازمان اقتصادی اسلامی ایران و دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد کرونای کلانشهر تهران امضا شد.
براساس این تفاهم نامه مقرر شد ستاد کرونای استان تهران 5 هزار نفر کادر درمان شاغل در بیمارستان‌های دولتی را برای دریافت این وام قرض الحسنه به سازمان اقتصاد اسلامی ایران معرفی کند.
پرداخت وام براساس ضوابط سازمان اقتصاد اسلامی با اخذ گواهی کسر از حقوق از مرجع پرداخت کننده حقوق و ضمانت کافی خواهد بود.
مدیرعامل سازمان اقتصاد اسلامی ایران در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: به احتمال زیاد این 5 هزار وام به 8 هزار وام افزایش خواهد یافت.
این تفاهم نامه در ساختمان سازمان اقتصاد اسلامی ایران امضا شد.

اخبار مرتبط
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها