پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه‌کشی ششمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برگزار شد/انتخاب ۹۰۰۰ نفر از بین بیش از ۳.۵ نفر متقاضی

24 خرداد 1401
قرعه‌کشی ششمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برگزار شد/انتخاب ۹۰۰۰ نفر از بین بیش از ۳.۵ نفر متقاضی

به گزارش بانک اول صبح امروز (چهارشنبه) مراسم قرعه‌کشی ششمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار شد. ثبت‌نام این دوره از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو همچون روال طرح‌های فروش فوق‌العاده با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی، از روز یکشنبه هفته جاری (۱۱ آبان ماه) با عرضه سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX آغاز و روز گذشته (۱۳ آبان ماه) ادامه داشت.

در این طرح سه میلیون و ۶۴۸ هزار و ۲۴۳ نفر ثبت نام کرده‌ بودند که از این تعداد ۹۰۰۰ نفر به روش قرعه‌کشی برگزیده و ۵۰ درصد از متقاضیان نیز به عنوان لیست ذخیره انتخاب شدند تا در صورت عدم واریز وجه منتخبان در مدت زمان تعیین شده، افراد از لیست ذخیره جایگزین شوند.

بر اساس آمار از میان مجموع شرکت‌کنندگان دارای شرایط و احراز هویت شده، یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۸۲ نفر برای خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ظرفیت عرضه ۱۰۰۰ دستگاه، یک میلیون و ۶۴۲ هزار و ۹۳۵ نفر برای پژو پارس بنزینی با ظرفیت ۳۰۰۰ دستگاه و ۸۷۴ هزار و ۶۲۶ نفر هم برای خودروی سمند LX با ظرفیت ۲۰۰۰ دستگاه ثبت‌نام‌ کردند.

طبق مصوبه کمیته خودرو، همچون روال سابق طرح‌های پیشین، منتخبان این طرح تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند؛ عدم واریز وجه خودرو در موعد مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی خواهد شد.

مشخصات ۹۰۰۰ برنده این دوره از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از تایید فرآیند و نتایج قرعه‌کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر، ‌ در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه پیامک اطلاع‌رسانی نیز به نفرات برگزیده ارسال خواهد شد./ایسنا

شاید این مطالب برای شما مفید باشد:

قیمت نهایی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک در طرح پیش فروش ایران خودرو چقدر می شود؟

پیش فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک آغاز شد+جزییات​

اخبار مرتبط
متقاضيان فوق مي‌توانند طي مدت 10 روز يا تا زمان تكميل ظرفيت با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. زمان فعال‌سازي اين بخشنامه بر روي سايت esale.ikco.ir بعد از ارسال پيامك از سوي ايران‌خودرو خواهد بود.
بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید. وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.
برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام‌ این خودروها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه امشب (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) این امکان فراهم بود که از میان ۱۴ مدل خودروی وارداتی عرضه شده در این مرحله، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند مهدی تقدسی - مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو - در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که مهلت آن تا ۲۹ فروردین ماه تمدید شد.
گفتنی است مصوبه ۵۴۳ دستورالعمل شورای رقابت برای خودروهای انحصاری است که در بهمن ماه ۱۴۰۱ صادر شد و هم اکنون بر اساس این دستورالعمل سازمان حمایت قیمت تمام شده خودرو را محاسبه و وزارت صمت به عنوان تنظیم گر فنی آن را به خودروسازان ابلاغ می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
وحید ..
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هزارتا 206 ، سه هزارتا پارس و دو هزارتا سمند با ی حساب ساده میشه شش هزارتا، چجوری گفتی نه هزارتا برنده قطعی؟؟؟ چجوری حساب کردن؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها