جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت وام ۱۲ میلیونیِ تولید به قالیبافان

24 خرداد 1401
 پرداخت وام ۱۲ میلیونیِ تولید به قالیبافان

به گزارش بانک اول عبدالله بهرامی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی فرش دستباف در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،درباره وام قالیبافان گفت: برای همه بافنده با حمایت بانک توسعه تعاون وام 12میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و همه بافندگان استان تهران می توانند ثبت نام کنند و کل کشور

وی با بیان اینکه نرخ تسهیلات 18درصد و به مدت 36ماهه است گفت:همه بافنده های استان تهران می توانند ثبت نام کنند, کل کشور هم می توانند ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام, ما آنها را به اتحادیه مربوطه استان معرفی می کنیم.

 

 بهرامی افزود: درکل استان امکان این وجود دارد که بدون حضور فیزیکی، وارد سایت اتحادیه شوند,ثبت نام انجام دهند. مابه اعتبارات بانک توسعه تعاون معرفی می کنیم و مطابق تفاهم نامه ای که بین اتحادیه و بانک توسعه تعاون وجود دارد، به سراسر شعب استان برای تکمیل پرونده وپرداخت ارسال می شود. 

 مدیرعامل اتحادیه تعاونی فرش دستباف با بیان اینکه تفاهم نامه برای پرداخت وام به 1500نفر است گفت: در صورتی که نیاز باشد, این تعداد بیشتر هم می شود, مدیرعامل بانک توسعه تعاون همواره عنایت زیادی به بخش تعاون داشته اند.

 بهرامی گفت: متقاضیان نباید به بانک بدهکار باشند, برای ضمانت تنها یک ضامن کفایت می کند. متقاضیان باید وام قالیبافی نگرفته باشند.متقاضیان می توانند برای دریافت وام به  سامانه اتحادیه به نشانی  http://taavon.co/ مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها