شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

فوری/اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی +جزییات

24 خرداد 1401
فوری/اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی +جزییات

به گزارش بانک اول بر اساس اطلاعیه این سازمان، هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی به طور قطع کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود. 

 

عده‌ای سودجو در تماس‌های تلفنی با بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گرامی سازمان تامین اجتماعی در قالب شرکت‌های درمانی برای ارائه کارت هوشمند سلامت و نظایر آن خواهان دریافت وجه و یا اعمال تخفیفات ویژه خدمات درمانی می‌شوند. 

 

سازمان تامین اجتماعی تاکید می‌کند: این شرکت‌ها به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نیستند و بیمه شدگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند. 

همچنین سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان برای پروژه‌هایی مانند اجرای نسخ الکترونیک و یا حذف دفترچه‌های کاغذی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم می‌رسد. 

بر این اساس، توصیه اکید می‌شود: بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم اخبار این سازمان را فقط از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ۱۴۲۰ و یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

اخبار مرتبط
وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.
این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.
بخش عمده‌ای از اصلاحات در این زمینه پیرامون امنیت شغلی کارگران است که رعیتی فرد، معاون وزیرکار درباره اصلاح قانون کار و پیشنهادات دولت گفته است: قبلاً برای مشاغل غیرمستمر و پروژه‌ای این قانون در دولت قبل مطرح شد که اگر پروژه بیش از چهار سال طول کشید، تا پایان پروژه کار کارگر به صورت دائمی ادامه پیدا کند و در غیر این صورت مشمول مقرری بیمه بیکاری شوند. چون قبلاً کارگران پروژه‌ای مشمول مقرری بیمه بیکاری نبودند. از اسفندماه گذشته کلیه نیروهای پروژه‌ای مشمول این قانون شدند.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
معصومه قاسمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تکلیف ما که تهدکمیته امدادهستیم ولی سهام عدالت به ماندادن چی میشه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها