یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر بد برای بازنشستگان

24 خرداد 1401
خبر بد برای بازنشستگان

به گزارش بانک اول علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران، درباره جزییات اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق توافقی که با بانک رفاه غرب تهران داشتیم، قرار شد که سهمیه‌ای را برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه برخی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در پرداخت ودیعه مسکن با مشکل مواجه بودند، افزود: ۶۰۰ سهمیه از بانک رفاه دریافت کردیم و فقط به ۳۵۰ نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی وام ۵۰ میلیون تومانی اعطا شد و بعد از آن بانک اعلام کرد که به سایر افراد وام ارائه نشده و اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان لغو شده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره جزییات شرایط وام ۵۰ میلیون تومانی، تصریح کرد: این وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد بود که فقط به یک ضامن بازنشسته نیاز داشت. همچنین بازنشستگان باید بالای ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کردند تا این وام به آنها اعطا می‌شد.

دهقان‌کیا خاطرنشان کرد: هرچه به شب عید نزدیک می‌شویم، بانک‌ها به پول نقد بیشتر نیاز دارند، به همین دلیل از اعطای وام امتناع کردند.

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: