دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

با این روش پیام های قدیمی واتس آپ را حذف دو طرفه کنید

24 خرداد 1401
با این روش پیام های قدیمی واتس آپ را حذف دو طرفه کنید

به گزارش بانک اول به طور معمول برای حذف پیام های واتس اپ تنها کمی بیشتر از یک ساعت وقت دارید و وقتی که این زمان بگذرد دیگر واتس اجازه نمی دهد که پیام هایتان را برای طف مقابل یا همان دو طرفه پاک کنید.

حال اگر در روز های گذشته و بین پیام های قدیمی تان پیامی هست که قصد پاک کردن آن را دارید با روشی که ما قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم می توانید این کار را انجام دهید.

پیش از هر کاری لازم است به درون برنامه واتس آپ خود رفته و تاریخ و ساعت پیام مورد نظر را مشاهده کرده و به خطر بسپارید.

سپس اینترنت خود را قطع کرده و با رفتن به بخش برنامه ها در گوشی خود و رفتن به قسمت واتس اپ بر روی گزینه توقف اجباری کلیک کنید.

حال به بخش تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی خود بروید و از حالت اتوماتیک آن را خارج کنید. توجه داشته باشید که حتما اتصال به اینترنت قطع باشد.

اکنون وقت آن رسیده است که ساعت و تاریخ گوشی موبایل تان را دقیقا بر روی دو دقیقه پس از آن پیامی که قصد پاک کردن آن را دارید تنظیم کنید.

حال بدون اینکه اینترنت خود را وصل کنید به درون برنامه واتس آپ رفته و حذف دو طرفه را انتخاب کنبد. اکنون وقتی اینترنت خود را برای بار دیگر وصل کنید می بینید که پیام برای هر دو طرف حذف شده است.

اخبار مرتبط
لطفی در ادامه در توضیح پیشنهاد خود در این باره گفت: طبق پیشنهاد مذکور از جدول ۹ لایحه بودجه، ۱۵۰۰ میلیارد تومان کسر شده و به جدول ۷ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که نظام بانکی کشور تا چه اندازه با طراحی الگوی توسعه و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هماهنگی دارد گفت: در حال حاضر نظام بانکی کشور تفاوت نسبتاً زیادی با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دارد. بانک مرکزی از اول متعهد نبود به اینکه بانکدار اسلامی را دنبال کند اما الان در قانون جدید بانک مرکزی مهم ترین تکلیف این قانون، اجرای بانکداری اسلامی است و تحقق این مهم نیازمند تحول و تغییرات جدی است.
، فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را آسان، رایگان، غیرحضوری و تنها در چند دقیقه اعلام کرد و گفت: مجوزهای الکترونیکی بر فضای وب و همچنین از طریق گوشی‌های هوشمند قابل استعلام است و نیاز به امضا ندارد و مجوزهایی که از مسیر درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی " mojavez.ir " صادر نشده باشند با مشکلات مالیاتی، بانکی و خدمات دولتی مواجه خواهند شد.
محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی و تمدید مهلت ارسال اظهارنامه سه‌ماهه دوره چهارم سال ۱۴۰۲ مالیات ارزش افزوده تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ را ابلاغ کرد. همچنین طبق این بخشنامه مهلت ارسال معاملات فصلی تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ نیز تمدید شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها