دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

آموزش استفاده همزمان از دو واتس اپ در یک گوشی

24 خرداد 1401
آموزش استفاده همزمان از دو واتس اپ در یک گوشی

به گزارش بانک اول واتس اپ یکی از نرم افزارهای اندروید است که بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر مجزا دارد ، اگر بخواهیم این مقدار را از دید جمعیت جهان نگاه کنیم حدود ۱۳ درصد می شود. Whatsapp یکی از برنامه های پیام رسان محبوب می باشد که قابلیت های زیادی دارد.

البته در کنار قابلیت هایی که این نرم افزار دارد برخی کاستی های آن باعث شده است تا نتوان به عنوان یک برنامه و پیام رسان کامل از آن یاد کرد. یکی از محدودیت های واتساپ عدم داشتن چندین حساب کاربری توسط یک گوشی می باشد که پیش تر آن را در اینستاگرام و تلگرام دیده ایم. اگر شما می خواهید دو اکانت بر روی یک گوشی داشته باشید بایستی از یک برنامه غیر رسمی واتس اپ استفاده کنید. در این نوشته تصمیم داریم به معرفی و آموزش استفاده همزمان از دو واتس اپ در گوشی‌های اندرویدی با استفاده از برنامه YOWhatsApp بپردازیم.…

 

همان طور که گفته شد شما برای اینکار می بایست از یک نرم افزار غیررسمی استفاده کرده و این نرم افزار به صورت جدا بر روی گوشی خود نصب کنید. ابتدا می بایست با نصب و فعالسازی برنامه بر روی گوشی خود به دو اکانت دسترسی داشته باشید. نرم افزار فوق دارای ویژگی های زیادی می باشد که در نسخه اصلی موجود نمی باشد.

 

ویژگی‌های برنامه YOWhatsApp برای داشتن دو واتس اپ در یک گوشی

 

مخفی نگه داشتن آخرین زمان آنلاین شدن به راحتی و به آسانی چند لمس

امکان قفل گذاری برنامه برای جلوگیری از نفوذ و هک شدن

امکان ارسال پیام گروهی به ۶۰۰ نفر در یک لحظه

روش های دسترسی آسان به حریم خصوصی به طوری که می توانید تیک دوم خوانده شدن برنامه را از عموم افراد مخفی نگه دارید

امکان ارسال ویدیو با حجم سی مگابایت در حالی که نسخه اصلی فقط تا ۱۶مگابایت را پشتیبانی می کند

امکان ارسال ۲۵۰ تصویر در آن واحد

امکان ارسال رسانه و واسطه ها بدون آپلود بر روی گوشی

امکان کپی کردن حالت هر شخص به سادگی

امکان ویرایش رنگ ها. امکان تغییر برنامه و رنگ ها و فعالسازی دو اکانت بر روی یک گوشی

 

طریقه استفاده از نرم افزار YOWhatsapp

ویرایش گزینه های حریم خصوصی و گزینه‌های مخفی سازی

ابتدا نرم افزار فوق را بر روی گوشی خود نصب و باز کنید.

روی گزینه منو سه نقطه از بالای صفحه ضربه بزنید.

سپس بر روی گزینه حریم خصوصی Privacy لمس کنید.

گزینه ای که قصد ویرایش کردن آن را دارید انتخاب کنید.

گزینه‌های این بخش مخفی کردن وضعیت آنلاین، تیک آبی، تیک دوم، وضعیت نوشتن و… است.

ویرایش گزینه های حریم خصوصی و گزینه‌های مخفی سازی

 

ویرایش گزینه های برنامه

ابتدا می بایست وارد برنامه شوید و از گزینه های ممکن گزینه YOWhatsapp Settings را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه آپشن های بیشتری را مشاهده خواهید کرد. مهم ترین مواردی که وجود دارد بدین شرح است:

 

گزینه های ظاهر

شما می توانید به کمک این گزینه صفحه نمایش چت و صفحه اصلی برنامه را تغییر دهید ، همچنین می توانید به ویرایش اطلاعیه های بپردازید.

 

گزینه قفل برنامه

شما به کمک این گزینه می توانید برای برنامه ی خود پسورد تعیین کنید.

 

گزینه Open Log

یک گزینه منحصر به فرد و اختصاصی می باشد که شما به کمک این گزینه می توانید تغییرات دوستان خود اعم از تغییر تصاویر و اطلاعات اکانت آنها را مشاهده کنید.

 

ویرایش گزینه های برنامه یو واتس اپ

 

باید توجه کنید که برنامه بالا یک برنامه غیر رسمی می باشد که توسط شرکتی غیر از شرکت اصلی ساخته و منتشر شده است. بهتر است در استفاده از این نرم افزار تمامی خطرات آن را ابتدا قبول کرده و سپس از آن استفاده کنید.

اخبار مرتبط
بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:
طرح اصلاح قانون کار به صورت لایحه و همچنین بحث ضرورت ارتقای امنیت شغلی با اصلاح ماده هفتم این قانون پس از اظهارنظر مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با کارگران، به یکی از موضوعات مدنظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدل شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها