جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

وام جدید بانک رفاه کارگران +جزییات

24 خرداد 1401
وام جدید بانک رفاه کارگران +جزییات

به گزارش بانک اول در پی استقبال مشتریان از"طرح عدل"  و در راستای پاسخ به نیاز های مالی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آن ها، طرح عدل تا پایان سال جاری، تمدید شد.

گفتنی است، در طرح عدل، کارشناسان رسمی دادگستری دارای مجوز از قوه قضائیه یا کانون کارشناسان، سر دفتر دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق دارای مجوز از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیر(دارنده مجوز فعالیت) دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دارای مجوز از قوه قضائیه، مترجمین رسمی دادگستری دارای مجوز از قوه قضائیه و کانون مترجمان رسمی ایران و کارکنان رسمی یا قرارداد دائم شاغل در اداره های ثبت اسناد و املاک کشور تسهیلات دریافت می کنند.

نرخ سود این تسهیلات در حال حاضر 18 درصد و متقاضیان واجد شرایط می توانند به منظور تأمین اموال و خدمات مورد نیاز، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد مسکونی/ محل فعالیت از این تسهیلات استفاده کنند.

منبع : روابط عمومی بانک رفاه کارگران

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
امیر عسکری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بکو مگه بانک رفاه بانک دولتی هست؟شاکله بانک رفاه پول های بیمه گذاران بدبخت تامین اجتماعی هست.چرا به کارگران وام نمیدهید؟

یک بازنشسته بازنشسته زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من نمی‌فهمم این بانک سر دفتران است یا بازنشستگان تامین اجتماعی چرا به بازنشسته ها که صاحبان تامین اجتماعی هستند از این وام ها نمی دهد بعد به سردفتران و دیگران وام میدهد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات