پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش لیفان X70 ویژه بهمن ماه اعلام شد + جدول

24 خرداد 1401
شرایط فروش لیفان X70 ویژه بهمن ماه اعلام شد + جدول

به گزارش بانک اول در پی وضع مجدد تحریم های بین المللی و خروج خودروسازان خارجی از کشور، صنعت خودروسازی ایران با یک بحران جدی روبرو شد و همچنین در ادامه ممنوعیت واردات خودرو باعث شد تا حال ناخوش صنعت خودروسازی کشور از همیشه وخیم تر شود.

با این حال برخی خودروسازان داخلی طی این دو سه سال اخیر سعی کرده اند تا تقاضای موجود در بازار را به هر نحوی پاسخ دهند تا فشار تقاضا از روی دوش دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور، یعنی ایران خودرو و سایپا برداشته شود و همچنین تنوع خودروهای عرضه شده در بازار بیشتر شود.

در همین راستا شرکت خودروسازان بم برای عرضه محصولات جدید و پاسخ به تقاضای مشتریان در بازار، شرایط فروش خودروی جدید لیفان X70 را برای عرضه به مشتریان ویژه بهمن ماه 99 اعلام کرده است.

در این شرایط فروش برای خودروی لیفان X70 قیمت قطعی 580 میلیون تومانی پیش بینی شده است که به صورت دو مرحله ای و با پیش پرداخت 420 میلیون تومانی ثبت سفارش شده و تکمیل وجه مرحله دوم آن در خردادماه سال 1400 انجام خواهد شد.

خودرو قیمت قطعی (تومان) شرایط فروش پیش پرداخت مرحله دوم پرداخت مدل
لیفان X70 580،000،000 دو مرحله ای 420،000،000 خرداد 1400 1400

 

به بهانه آغاز شرایط فروش خودروی جدید لیفان X70، در ادامه نگاهی به مشخصات فنی و دیگر ویژگی های این خودروی تازه وارد بازار کشور خواهیم داشت.

 

برای شروع، باید گفت که این خودروی کراس اوور با طول کلی 4390 میلی متر، عرض 1820 میلی متر، ارتفاع کلی 1715 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2610 میلی متری ساخته شده است که باعث شده خودروی لیفان X70 به عنوان یک خودروی کراس اوور سایر بزرگ کار خود را در کشور آغاز کند.

 

طی سال های اخیر شرکت های خودروساز چینی با همکاری خودروسازان بزرگ جهانی و استخدام طراحان مطرح بین المللی، تحول بزرگی در طراحی محصولات خود ایجاد کرده اند و امروزه دیگر خبری از طراحی خسته کننده و قدیمی ماشین های چینی نیست و پیشرفت های آنان در این زمینه تحسین برانگیز بوده است.

شرکت خودروسازی لیفان هم یکی از چندین خودروساز بزرگ چینی به شمار می رود که مسیر توسعه محصولات خود را به خوبی طی کرده و شاهد طراحی بسیار خوبی برای محصولات آن هستیم که خودروی لیفان X70 هم شامل این مورد خواهد شد.

همانند بسیاری از خودروهای پیشرفته امروزی که از طراحی بزرگ جلوپنجره استفاده می کنند، در قسمت جلوی لیفان X70 نیز شاهد یک جلوپنجره بسیار بزرگ با ستون های افقی کرومی رنگ هستیم که هماهنگی بسیار خوبی با طراحی کلی خودرو داشته و در اطراف آن قاب های بزرگ و پهن چراغ ها دیده می شود که در داخل آن از چراغ های مخصوص روز و چراغ های هالوژن استفاده شده است.

با این حال خودروی لیفان X70 در قسمت عقب خود یک طراحی کشیده دارد که بخش زیادی از آن را درب پنجم عقب تشکیل داده و ظاهری شبیه به خودروی کیا اسپورتیج نسل قبل به خود گرفته است، هرچند این موضوع به معنی طراحی ضعیف قسمت عقب نبوده و می تواند مشتریان خود را کاملا راضی نگه دارد.

 

در زیر کاپوت لیفان X70 چه خبر است؟

در بخش فنی، لیفان X70 یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر دارد که هوای مورد نیاز خود را به صورت تنفس طبیعی به داخل سیلندرها مکش کرده و همین موضوع باعث شده تا خروجی قدرت این موتور به حداکثر 140 اسب بخار در دور 6000 رسیده و خروجی گشتاور آن در محدوده 4200 الی 4400 دور بر دقیقه، به چیزی حدود 178 نیوتن متر برسد.

برای دریافت و انتقال نیروی تولیدی پیشرانه، تنها از یک جعبه دنده اتوماتیک انتقال متداول CVT استفاده شده است که نیروی دریافتی موتور را تنها به چرخ های جلو ارسال کرده و می توان به حداکثر سرعت 175 کیلومتر برساعتی دست پیدا کرد.

پیشرانه مورد استفاده بر روی لیفان X70 استانداردهای آلایندگی یورو 5 را با موفقیت دریافت کرده و می تواند با مکش 8.7 لیتر سوخت از باک خودرو در شرایط استاندارد جاده ای، به صورت ترکیبی مسافت 100 کیلومتری را پشت سر بگذارد.

 

لیفان X70 چه امکاناتی دارد

لیفان X70 بدون مایعات، وزن خشک 1415 کیلوگرمی دارد و از تجهیزات رفاهی و ایمنی نسبتا خوبی هم برخوردار است که از تجهیزات ایمنی آن می توان به سیستم ترمز دیسکی برای تمامی چرخ ها و مجهز به سیستم های کمک راننده و ایمنی ESP / ABS / EBD / BOS، کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو و همچنین به سیستم هشدار فشار باد لاستیک ها اشاره داشت.

دیگر امکاناتی که با خرید خودروی کراس اوور لیفان X70 بدست خواهید آورد، شامل سیستم ضد سرقت، هشدار باز بودن هریک از درب ها، آینه الکتروکرومیک، رادار جلو و عقب، کروز کنترل، صفحه کیلومتر با قابلیت تنظیم نور و رنگ و زبان، وکش صندلی چرمی تک رنگ تیره با دوخت متمایز، استارت دکمه ای و ریموت هوشمند، سیستم تهویه مطبوع خودکار با صفحه دیجیتال، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 6 حالت و صندلی سرنشین جلو در 4 حالت، گرمکن صندلی های جلو، خروجی برق 12 ولت و همچنین شامل سیستم سرگرمی 9 اینچی آندروید مجهیز به شش بلندگو، بلوتوث و همچنین 2 پورت USB خواهد شد.

از امکانات خارجی لیفان X70 هم می توان به مواردی همچون چراغ های جلو هالوژن، سیستم روشنایی در روز، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن، رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، دستگیره های خارجی همرنگ بدنه، آنتن کوسه ای، سانروف برقی و یا حتی امکان باز کردن درب صندوق عقب بوسیله ریموت کنترل اشاره کرد.

اخبار مرتبط
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
فریدون اصغریفر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به کجا چنین شتابان ۵۸۰ بدیم لیفان چینی کی میاد به این ماشین پول بده تازه اگه کار کنه در جاده ایران این ماشین سقف پولش ۸۰میلون نه بیشتر

ملیحه
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اونوقت دقیقا میشه از کجا این تویوتا رو تهیه کرد فعلا انحصار بنفع آشغال سازهاست و مردم ناچار

مصطفی کیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام 580میلیون بابت ماشین چینی ، با 400 میلیون میشه تویوتا ، C5, ام جی ، هیوندا ، و برندهای دیگه خرید بیشتر فکر کنید

مجید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کجا این ماشینارو میدن ۴۰۰ تومن تو یدونه سالمشو نشون بده هرکی نخره فقط ۳۶۰ توربو اونم ۹۷ هست اگه ۴۲۰ بدن. خوابی یا ملتو گیر آوردی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها