پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

آیا بسته‌های هدیه همراه اول و ایرانسل قابل استفاده‌ هستند؟

24 خرداد 1401
آیا بسته‌های هدیه همراه اول و ایرانسل قابل استفاده‌ هستند؟

به گزارش بانک اول چندی پیش گزارش‌های را با موضوع بسته‌های هدیه اپراتورهای تلفن همراه منتشر کرد. این گزارش‌ها به بسته رایگان همراه اول برای دهه فجر و اینترنت هدیه روز مادر ایرانسل اختصاص داشت.

مشترکان همراه اول چه می‌گویند؟

تعدادی از خوانندگان از اینکه با وجود فعال کردن بسته‌ هدیه همراه اول، از شارژ آنها کم شده است، گلایه داشتند. این اپراتور البته توضیح داده که بسته هدیه، مختص ترافیک داخلی بوده است اما برخی کاربران می‌گویند، هیچ سایتی را نتوانستند با آن باز کنند. تعدادی از مخاطبان هم از این بسته راضی بودند.

– «خدا از سر تقصیرات همراه اول نگذره با این اینترنت رایگانشون، چیزی حدود ۱۲ درصد استفاده کردم ۱۰۲۰۰ تومن روی قبض تلفنم اومد.»

– «من که سه گیگ گرفتم اصلا استفاده نشد حتی شاد و روبیکا رفتم روبیکا از نت اصلی خودم کم شد اون سه گیگ همچنان پابرجاست چرا هدیه می دید مردم خوشحال می شن ولی کاربرد نداره برای ما که سودی نداشت.»

– «منم هدیه همراه اول رو فعال کردم ده تومن شارژم رو برد، واقعا که آدم نمی دونه چی بگه، اینم از هدیه دادنشون.»

“«من که سه گیگ گرفتم اصلا استفاده نشد حتی شاد و روبیکا رفتم روبیکا از نت اصلی خودم کم شد»”

– «واقعا متاسفم، می خوام سرمو بکوبم به دیوار، نوشته سایت های داخلی اونوقت برای سایت بدرد بخور داخلی مثل iranseda.ir نمی شه استفاده کرد ۱۲ تومن شارژم رفت. آخه این کارا چیه با ملت می کنن؟ تو سایت های داخلی هفت هشت تا بدرد می خوره که سرورشون داخل کشوره با این ۳ گیگ مثلا رایگان داخلی هم نمی شه استفاده کرد.»

– «منم این بسته رو گرفتم و پیامک فعال شدنش هم اومد. ولی وقتی داده گوشی رو روشن کردم ده هزار تومان اومد روی قبض و یه پیام اومد و اعلام کرد که اینترنت شما آزاد حساب شده.»

– شارژ ١٢ تومنی من رو خورد ولی نه تونستم باهاش تو شاد و روبیکا و گپ و ایگپ برم یه جا نوشته بود که می شه تو بازار و مایکت رفت ولی نشد هیچ جا برم.»

– «من از آن برای ترافیک داخلی استفاده کردم، عالی بود، با اینترنت داخلی دورکاری کردم، از طریق سروش شبکه های تلوزیونی را مشاهده کردم، کلیپ های زیادی را از آپارات دانلود کردم و از بخش‌های زنده آپارات استفاده کردم، در کل من راضی بودم.»

– «برای من هیچ مشکلی نداشت (اینترنت آزاد رو بستم) سایت های داخلی رو تقریبا ۸۰ درصدش کار می‌کرد.»

مشترکان ایرانسل چه می‌گویند؟

تعدادی از مخاطبان نیز مشکلات شابهی با بسته هدیه ایرانسل داشتند؛ یا بسته برای آنها رایگان نبوده یا فعال نشده است. برخی البته از اینکه فقط به ترافیک داخلی اختصاص داشته، گلایه داشتند. در این مورد هم تعدادی از خوانندگان، از این بسته راضی بودند.

– «من این کد رو زدم اما بسته هدیه بهم نداد.»

– «انگار الکی می گن. من بسته رو فعال کردم برای روز مادر ولی کارنمی کرد و می گفت شما نت ندارین.»

– «اصلا هدیه ای در کار نیست، همیشه با این ترفند شارژ شما خالی می شه و من این بار دوباره اشتباه کردم و فعال کردم. مطمئن باشید هیچگاه هدیه ای در کار نیست.»

– «من گرفتم ولی هرکاری کردم استفاده نشد.»

– «اینترنت رو می دن ولی به طرز عجیبی تا چند روز شارژت بیشتر مصرف می شه اینا هیچ چیز رو مفتی نمی دن صددرصد ازت کم می کنن بعدش.»

– «نت داخلی اگر نت بود می تونست داخل گوگل سایت های داخلی باز کنه، شما نمی خواد دو گیگ یا سه گیگ نت داخلی بدین.»

«اینترنت رو می دن ولی به طرز عجیبی تا چند روز شارژت بیشتر مصرف می شه اینا هیچ چیز رو مفتی نمی دن صددرصد ازت کم می کنن بعدش»

– «شما ۵۰۰میگ هم بدین ولی آدمی باشه ما قبول داریم، یا اصلا چیزی ندین ما راضی هستیم.»

– «من کد رو وارد کردم و پیام “فعال شد” دریافت کردم ولی دریغ از اینترنت هدیه. من که ندیدم و برای خواهرم هم همینجور.»

– «آماده بشید از رونمایی اینترنت ملی و فقط خبرهای خوب و گل و بلبل رسانه های داخلی رو بخونید.»

– اینا واقعا کم کم می خوان اینترنت داخلی مد کنن، ما رو از دنیای بیرونم محروم کنن.»

– «خیلی عالی، من می گیرم. هم اینترنت و هم مکالمه عالی هستید.»

– «خراب نبود ولی خیلی سرعتش کمه.»

اخبار مرتبط
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.
احکام مالیاتی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ابلاغ شد که بر اساس آن سقف و ارزش کل واردات از این طریق به میزان ۱۰ درصد ارزش واردات کل کشور خواهد بود.
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اعتماد به نفس نقش بزرگی در زندگی دارد. از این رو، پرورش آن به نفع شماست. اما مانند هر چیزی، اگر می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید برای آن تلاش کنید. انفعال را کنار بگذارید، قاطع باشید. مطمئناً، فوراً به دست نمی‌آید، به زودی، عادات اعتماد به نفس بخشی از شما خواهد شد. و هنگامی که به آن نقطه رسیدید (و خواهید رسید)، غیرقابل توقف خواهید بود.
در حال حاضر، ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش این طرح قرار دارند. تعداد بانک ‌های این طرح در حال افزایش است و به زودی تمامی بانک ‌های کشور به آن ملحق خواهند شد. طرح «کهربا» تحولی نوین در نظام پرداخت کشور است که می‌ تواند به نفع مصرف‌کنندگان و فعالان اقتصادی باشد.هشدار; کارت بانکی افرادی که در این ۶ بانک حساب دارند مسدود خواهد شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حامد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من بسته رایگان همراه اول رو گرفتم اما فقط برنامه دیوار تونستم باز کنم.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها