پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

کرونا تا 2 ماه دیگر از بین خواهد رفت !

24 خرداد 1401
کرونا تا 2 ماه دیگر از بین خواهد رفت !

به گزارش بانک اول دکتر مارتی ماکاری - جراح و استاد دانشکده پزشکی جان هاپکینز و دانشکده بهداشت عمومی در گزارشی برای وال استریت ژورنال در روز جمعه ، استدلال می کند که در واقع بیش از 28 میلیون مورد تایید شده وجود دارد. ویروس کرونا در ایالات متحده ، احتمالاً 6.5 برابر بیشتر از این تعداد است. بین این گروه و تقریباً 15 درصد از كشورهایی كه قبلاً یك دوز واكسن کرونا دریافت كرده اند، تا دو ماه آینده بسیاری از كشورها از این ویروس در امان هستند.

دانشگاه جان هاپکینز

 

دکتر ماكاري همچنین گفته است که: "دليلي وجود دارد كه فكر كنيم كشور ها در حال رسيدن به سطح بسيار پاييني از مبتلایان باشند. "از آنجا که افراد بیشتری آلوده شده اند ، که بیشتر آنها علائم خفیف یا بدون علائم دارند ، تعداد آمریکایی ها کمتر است که به این بیماری مبتلا شوند. در مسیر فعلی ، من انتظار دارم که Covid بیشتر تا آوریل از بین برود و به آمریکایی ها اجازه دهد زندگی عادی خود را از سر بگیرند. "

ویروس کرونا

دکتر ماكاري همچنین گفته است که : "در شش روز گذشته 76 درصد كاهش در موارد روزانه وجود دارد." "شما به عنوان یک دانشمند باید دلیل آن را بپرسید. و ما نمی توانیم با ایمنی واکسینه شده آن را توضیح دهیم. ما نمی توانیم آن را با تغییر ناگهانی رفتار توضیح دهیم. این مصونیت طبیعی است و اکنون بیش از 50 درصد جمعیت است. "

اپیدمی جهانی کرونا

این دکتر اذعان داشت عدم تمایل بسیاری از دانشمندان به تأیید علنی نتیجه گیری وی ، آن را به عهده متخصصان بهداشت عمومی قرار داد که نمی خواستند آمریکایی ها از تلاش های کاهش دهنده خود راضی باشند و احتمالاً از واکسن استفاده نکنند. در واقع ، طی یک جلسه توجیهی روز چهارشنبه ، دکتر روچل والنسکی ، مدیر CDC ، علت کاهش فعلی را عدم سفر و اجتماعات بزرگ پس از تعطیلات دانست و گفت که آمریکا هنوز به تعداد کافی از افراد واکسینه نکرده است تا مصونیت گله ای به دست آورد.

اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.
غذاهای خاصی وجود دارند که مصرف آنها ممکن است برای مغز و عملکردهای آن ضرر داشته باشد؛ به خصوص اگر آنها را مرتب مصرف کنید. اگر به فکر سلامت مغز و عملکرد شناختی خود هستید، از مصرف این خوراکی‌ها اجتناب کنید:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها