چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

نتایج اولین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

24 خرداد 1401
 نتایج اولین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش بانک اول از ایران خودرو،در این طرح سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU5 و سمند ال.ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده بود.

مشخصات نفرات برگزیده با تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای ناظر، از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع‌رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد.

 

برگزیدگان به مدت پنج روز مهلت خواهد داشت تا نسبت به واریز وجه خودروها طبق بخشنامه فروش اقدام کنند. در صورت واریز نکردن وجه، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

برپایه این گزارش، به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، در این طرح محدودیت‌های فروش فوق‌العاده همچون پارسال اعمال شد.

همچنین، هزینه‌ها و الزام‌های قانونی اعلام شده در این طرح بر اساس مصوبه‌های سال گذشته بود و بدیهی است که با اعلام نرخ جدید در سال ۱۴۰۰، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه‌ها خواهد بود.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۴۸۰ هزار و ۳۳۸ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۹۹ است.

برپایه این آمارها، تا پایان اسفندماه پارسال ۳۴۶ هزار و ۵۷۵ دستگاه در گروه پژو، ۵۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه در گروه سمند، ۱۳ هزار و ۳۰ دستگاه رانا و ۵۵ هزار و ۳۲۰ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، چهار هزار و ۹۷۱ دستگاه هایما، چهار هزار و ۷۹۴ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۸۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

 

در این آمار، تولید ۱۵۳ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی احدی زادا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام بیش از ده ها بار ثبت نام کردیم دریغ از یکبار برنده شدن این یک دروغ وتزویر که می گوین قرعه کشی میشه این خودروهای ثبت نامی به نمایندگیهای خودرو با قیمت بالاتر میدن تا دربازار آزاده به فروش بره مگر میشه تعداد ۵ نفر از پارسال هر بار ثبت نام انجام بدی یکبار هیچ کدام برنده نشوی اینها .....دروغ میگ

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها