یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

فوری/کارفرمایان بخوانند

24 خرداد 1401
فوری/کارفرمایان بخوانند

 سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه‌ای، شرایط بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی،معدنی، خدماتی و اصناف در سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

بر اساس این بخشنامه، مشمولین این بخشودگی شامل کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی،معدنی، خدماتی و اصناف حقیقی یا حقوقی دولتی و غیردولتی می‌شود که حداقل به مدت یک‌سال از زمان تقسیط بدهی‌های خود، نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه بر مبنای فهرست بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸و همچنین پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل در دوره تقسیط، اقدام کنند.

به گزارش بانک اول  در بخشنامه صادر شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، تاکید شده که کارفرمایان کارگاه‌های مذکور به منظور تعیین تکلیف بدهی‌هایی که تا اسفند ماه ۱۳۹۹ به مرحله قطعیت رسیده‌است، برای برخورداری از تسهیلات مزبور باید حداکثر تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir اقدام کنند.

همچنین، در صورتی که کارفرمایان مشمول تا تاریخ لازم‌الاجرا شدن قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، بر مبنای فهرست بهمن‌ماه ۱۳۹۸ نسبت به تعدیل بیمه‌شدگان کارگاه اقدام کرده باشند، پس از بازگشت نیروی کار تعدیل شده یا جایگزینی آنها در زمان درخواست و رعایت حفظ اشتغال در دوره تقسیط بر مبنای فهرست بهمن‌ماه ۱۳۹۸، از بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

برای اطلاع و آگاهی بیشتر از شرایط بخشودگی جرایم دیرکرد حق بیمه تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰، بخشنامه مذکور را از http: //www.tccim.ir/Images/Docs/fl_bakhshname%۲۰bakhshodegi.pdf دریافت کنید.

اخبار مرتبط
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.
قاليباف با تاكيد بر اينكه مجلس در عين اختلاف سليقه و اختلاف ديدگاه با سياست‌هاي ارزي دولت همراهي كرده است، گفت: همه اختيارهاي موجود در قانون دايمي را به رييس بانك مركزي داديم و هر چه ايشان در جلسه سران قوا بيان كردند قبول كرديم اما شرايط كنوني نشان مي‌دهد كه هم رويكرد اقتصادي و هم رويكرد مديريتي در موضوع ارز دچار اشكال است.
اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته‌ شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳) با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها