یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

24 خرداد 1401
اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش بانک اول بر اساس این گزارش، درخصوص نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور؛ قبول شدگان مکلفند، به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایش و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی) با توجه به موارد ذکر شده در اطلاعیه، اقدام کنند.
 

 

بر این اساس، داوطلبان در صورت هر گونه ابهام درخصوص نتایج نهایی آزمون، می‌­توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی: www.sanjesh.org اقدام یا در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند./ باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است. علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.
«امضا» كردن پول توسط دو عضو تيم اقتصادي يك دولت نوعي نمادسازي براي دفاع از حيثيت پول است. اساسنامه بانك مركزي به صراحت نخستين وظيفه اين بانك، حفظ ارزش پول ملي عنوان شده و رييس كل بانك مركزي با امضاي اسكناس، خود را به اين وظيفه متعهد مي‌كند. اما در ايران چه اتفاقي افتاده است؟
کسبه‌ای که شناسه یکتا نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار ثبت نباشد، برای دریافت خدمات در اداره‌های دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند و از نظر قانونی، فاقد مجوز هستند. پس آنها تا 25 اردیبهشت مهلت دارند که از درگاه ملی مجوزها شناسه یکتا بگیرند.
کارگران به اشتباه تصور می‌کنند اگر از مرخصی استحقاقی استفاده نکنند، تعداد این روز‌ها ذخیره می‌شود. اما طبق قانون فقط ۹ روز در سال می‌توان مرخصی استحقاقی را ذخیره کرد و مابقی آن بدون پاداش سوخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها